5 Reacties
3 maanden geleden
Welke kunstvoeding geef je? Misschien een ander merk proberen?
Of misschien is het gewoon gewenning, kan natuurlijk ook! Misschien uit een ander flesje proberen, omdat hij met deze fles associatie heeft met andere smaken. Misschien dat hij met een andere fles open staat voor een andere smaak ☺️
3 maanden geleden
Onze dochter wou eerst ook helemaal geen fles, plots met 9 maanden wou het lukken. Eerst een tuitfles en daarna ook de gewone. Lansinoh (die word aanbevolen bij fles weigeren) en nu ook de Avent natural. Ik geef ‘s avonds een papfles met poedermelk van HIPP (te koop bij de Kruidvat) geit en Kruidvat eigen merk wou ze eerst niet en deze wel en heb nog een keer proberen te switchen maar toen werd haar poep veel dunner dus toch bij deze gebleven. Ik wou ook wel graag biologisch geven en dat is deze dus dat is dubbel fijn dat het goed werkt.
Dan maak ik een fles van 180 plus 6 en 3 eetlepels granen in de avent fles met de pap speen. (Daar moeten ze even uit leren drinken want die loopt wel snel)
Ik hoopte ook dat ze dan zou gaan doorslapen dat is helaas nog steeds niet het geval 🥲
Soms 1 keer maar meestal 2 keer toch nog wakker.
Ze hoeft niet altijd meer te drinken dat zijn we aan het afbouwen door minder poeder in de fles te doen (en dus snachts niet meer de borst te geven) en dat lijkt te werken dus hopelijk stopt het wakker worden/huilen dan ook een keer als die voedings gewenning er af is.
(Ik geef sochtends nog de borst en verder fles)
3 maanden geleden
Kun je mengen met gekolfde melk zodat hij langzaam aan de smaak van de melk kan wennen (als ik tenminste goed begrijp dat hij de fles met borstvoeding wel nog drinkt).