13 Reacties

vorig jaar
Ik heb het tentje van Deryan gekocht echter wel met een zelf opblaasbare matras (bij kruidvat niet inbegrepen).
Ik ga hem op vakantie gebruiken en als wij bijvoorbeeld naar het strand of plas gaan.
Ik ga hem niet gebruiken als vervanging van een box en denk niet dat mijn dochter er makkelijk in slaapt. Ik ga het meemaken!

vorig jaar
Ik heb een Deryan tentje gekocht op hun site, met nog het extra zelfopblaasbare matras en een mesh matje voor erin. We hebben het voor het eerst gebruikt toen we met Hemelvaart een midweek weg waren. Ze slaapt er heerlijk in! Sindsdien gaat hij mee naar opa en oma wanneer wij koffie gaan drinken, zodat ze gewoon haar slaapjes krijgt. Ideaal ding! Hij gaat ook mee op zomervakantie.

vorig jaar
Wij hebben het tentje al bijna 3 jaar in gebruik. Ook voor mijn oudste. Wij namen het mee voor spelen en slapen aan het zwembad en op het strand. Echt superhandig.
Maar voor slapen 's nachts hebben wij er een campingbedje naast. Je kan ze hier veel beter strak instoppen en als ze in het tentje wakker worden kunnen ze tegen de zijkantjes aan gaan hangen en helt het hele tentje mee. Daarom zou ik het tentje ook niet op een bed zetten voor de veiligheid, als je er niet bij bent. En op de grond is het dan toch tochtig misschien
Dus ik zou zeggen erbij is top, maat niet als vervanging.
En ik zou de peuter variant nemen, want de baby groeien ze erg snel uit.

vorig jaar
Reactie op Fp1
Wij hebben het tentje al bijna 3 jaar in gebruik. Ook voor mijn oudste. Wij ...
Ons oudste is effectief eens uit een bed gevallen (een heel groot dubbel bed en tentje stond in het midden) met tent en al dus inderdaad nooit doen. Daarna wilde ze er niet meer in slapen natuurlijk, dus wij hebben het bij haar niet zo heel vaak gebruikt. De keren dat we het gebruikten, vond ik het wel heel handig!

vorig jaar
Ik heb het Deryan tentje (incl opblaasbaar matras). Ik gebruik het als aanvulling op het campingbedje. Als we een (aantal) nachtje(s) weg zijn gaat het campingbedje sowieso mee. Ik vind dat een veiliger gevoel geven (kan hij in rollen zonder dat hij het tentje mee zou nemen).
Het tentje gebruik ik als we bijvoorbeeld naar het park, strand, etc gaan. Dus een plek waar we lekker zitten. De kids heerlijk kunnen spelen en zo de baby ook een eigen plekje heeft om te liggen / slapen. Ik zou het tentje niet gebruiken op een bed vanwege de veiligheid.

vorig jaar
Wij hebben een tentje met opblaasbaar matje en hij slaapt er heerlijk in. Het is een compact ding en ligt standaard in de auto. Wij hebben hem voor 15 euro gekocht op marktplaats. Wij twijfelde namelijk ook heel erg en voor 15 euro is het niet heel erg als het niet werkt.
Wij gebruiken het tentje alleen voor slapen (maar wel op allerlei plekken, ook buiten) en niet om te spelen. We wilden dat hij een slaapassociatie krijgt bij het tentje.

vorig jaar
Wij hebben een deryantentje en ik vind het een ideaal ding. Compact, veilig en makkelijk in gebruik. Wat ik er vervelend aan vind is dat het geluid maakt, het ritselt dus als je een geluidsgevoelig kind hebt dan is het niet zo handig. Misschien is dat wel beter als je de nieuwe varianten hebt waarbij je de matrasjes kan aanpassen. Ik vond het verder handig tot een jaar of 2/2,5. Daarna maakte m’n zoontje de rits steeds open dus dat werd mega irritant.

vorig jaar
Reactie op Toooh
Dank voor jullie reacties! Ik kan tweedehands niet echt een tentje vinden d ...
Nog even gekeken op Marktplaats en zag zelfs een voor €25,00
https://link.marktplaats.nl/m2120337228?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

vorig jaar
Reactie op Ev1t4
Nog even gekeken op Marktplaats en zag zelfs een voor €25,00
https://link. ...
Oh wow er staan er nu inderdaad superveel op marktplaats! Op Vinted was het echt heel duur vond ik en een tijdje terug stonden er nauwelijks op marktplaats. Dank! Ik heb er nu net eentje via mp gekocht voor €40,- ☺️ Dat scheelt toch weer wat centjes!