13 Reacties

2 jaar geleden

Ik voel me overal dikker. Benen armen borsten billen en de buik natuurlijk 😂

2 jaar geleden

Mijn moeder zegt: ach als je borstvoeding gaat geven gaat het er zo allemaal weer vanaf.

2 jaar geleden

Reactie op vanderkroft

Mijn moeder zegt: ach als je borstvoeding gaat geven gaat het er zo allemaa ...
Dat was bij mij, de vorige keer helaas niet het geval hoor. Had door de borstvoeding de heleeeeeeee dag honger 😂

2 jaar geleden

Reactie op vanderkroft

Bij mij was dat wel echt zo ik was tijdens de zwangerschap zo'n 16 kg aangekomen en erna 29kg afgevallen. Ik ben redelijk normaal van bouw maar val in principe nooit af😅 En door de jaren heen enkel af en toe eens een kilo aangekomen maar ging er nooit weer vanaf. Ben ook wel nooit op dieet kan ik niet echt goed.

2 jaar geleden

Niet alleen m’n bovenbenen, m’n armen, m’n buik alles is dikker geworden 😂 ik vind t ook vreselijk maar ik Denk maar zo straks na de bevalling wordt t weer minder en kunnen we weer lekker aan de slag met sporten enzo!!

2 jaar geleden

Toevallig viel mij dit gisteren ook op. Ik ging een stuk wandelen en mijn bovenbenen schuurden de hele tijd tegen elkaar aan. Ik vind het ook echt vervelend en hoop dat het na de bevalling weggaat.

2 jaar geleden

Ja ik heb ook echt flink dikke bovenbenen gekregen, zie daardoor ook wel op tegen de strandvakantie die ik over 2 weken heb.. als iemand nog kleding/bikini tips ervoor heeft hoor ik het graag 😬

2 jaar geleden

Aan mijn benen heb ik nog niks gemerkt, maar zie wel dat mijn kaaklijn, die normaal al niet zo duidelijk is, inmiddels helemaal verdwenen is😂 hopelijk komt het na de bevalling allemaal weer goed🤞

2 jaar geleden

Reactie op vanderkroft

Alleen wanneer je stopt met de borstvoeding komt het er allemaal weer bij 😆💔

2 jaar geleden

Alles is dikker bij mij. Ik baal als een stekker maar t is nou ook niet of ik elke dag friet en ijs eet… na de zwangerschap komt t vast wel weer goed.

2 jaar geleden

Reactie op Oktober21

Ja ik heb ook echt flink dikke bovenbenen gekregen, zie daardoor ook wel op ...
Ik heb al zo ongeveer heel mijn leven stevige bovenbenen waardoor ik met dit weer snel last heb van schuren. Ik heb voor de warme dagen korte broeken gekocht van sweaterstof. Hierdoor heb je geen last van schurende benen. Ik draag hier met de warme dagen gewoon een topje op. Ik heb toevallig vandaag bij de prenatal een positie short lang gekocht die ik onder mijn jurkjes kan dragen.

2 jaar geleden

Ik heb dit in het verleden gehad doordat ik wat meer was aangekomen. Het trekt met een aantal jaren heel ver weg, de meeste striemen hebben bij mij nu de kleur van mijn huid. Het is wel zo dag het een beschadiging is van je huid dus in de zomer maanden worden deze strepen niet mee bruin bij mij. Probeer goed op de letten dat met deze warmte je benen niet teveel langs elkaar schuren, ik heb namelijk het gevoel dat dit bij mij wel heeft meegespeeld met het ontstaan. Ik draag nu in mijn werkende veel shorts van sweaterstof die net lang genoeg zijn dat mijn benen niet kunnen schuren.

2 jaar geleden

Ik heb er ook last van, vooral ook veel vocht door de warmte denk ik. Vorige keer was ik na de kraamweek eigenlijk alweer terug bij normaal. Deze broekjes van de hema zijn heel fijn voor onder een jurkje!