13 Reacties

2 jaar geleden
Ik voel me overal dikker. Benen armen borsten billen en de buik natuurlijk 😂

2 jaar geleden
Mijn moeder zegt: ach als je borstvoeding gaat geven gaat het er zo allemaal weer vanaf.

2 jaar geleden
Reactie op vanderkroft
Mijn moeder zegt: ach als je borstvoeding gaat geven gaat het er zo allemaa ...
Bij mij was dat wel echt zo ik was tijdens de zwangerschap zo'n 16 kg aangekomen en erna 29kg afgevallen. Ik ben redelijk normaal van bouw maar val in principe nooit af😅
En door de jaren heen enkel af en toe eens een kilo aangekomen maar ging er nooit weer vanaf. Ben ook wel nooit op dieet kan ik niet echt goed.

2 jaar geleden
Alles is dikker bij mij. Ik baal als een stekker maar t is nou ook niet of ik elke dag friet en ijs eet… na de zwangerschap komt t vast wel weer goed.

2 jaar geleden
Reactie op Oktober21
Ja ik heb ook echt flink dikke bovenbenen gekregen, zie daardoor ook wel op ...
Ik heb al zo ongeveer heel mijn leven stevige bovenbenen waardoor ik met dit weer snel last heb van schuren.
Ik heb voor de warme dagen korte broeken gekocht van sweaterstof. Hierdoor heb je geen last van schurende benen. Ik draag hier met de warme dagen gewoon een topje op.
Ik heb toevallig vandaag bij de prenatal een positie short lang gekocht die ik onder mijn jurkjes kan dragen.

2 jaar geleden
Ik heb dit in het verleden gehad doordat ik wat meer was aangekomen. Het trekt met een aantal jaren heel ver weg, de meeste striemen hebben bij mij nu de kleur van mijn huid. Het is wel zo dag het een beschadiging is van je huid dus in de zomer maanden worden deze strepen niet mee bruin bij mij.
Probeer goed op de letten dat met deze warmte je benen niet teveel langs elkaar schuren, ik heb namelijk het gevoel dat dit bij mij wel heeft meegespeeld met het ontstaan. Ik draag nu in mijn werkende veel shorts van sweaterstof die net lang genoeg zijn dat mijn benen niet kunnen schuren.