6 Reacties

4 maanden geleden

Hoihoi,, Ik begrijp je. Nou moet ik zeggen ik neem haar overal mee naartoe. En ik leer haar ook gwn tussen de drukte te slapen. Het is heel pittig. Maar wil mrzelf ook niet opsluiten.. En waar ik nog tegen aan loop zijn de nachten馃ぃ馃ぃ wen er maar niet aan. Ze krijgt nog volledig bv en meldt zich nog 2/ 3x

4 maanden geleden

Snap het! Ik probeer echt mijn dingen thuis in de dutjes te plannen en als ik iets wil zo snel als mogelijk na het wakker worden de deur uit te gaan. Maar je eigen wereldje wordt indd wel even kleiner als je niet overal heen gaat met je kleintje. Ik vind rust heel belangrijk, dus ik ga met haar niet overal heen en zelf dus ook niet altijd. Vind het afhankelijke zelf ook nog dat ik borstvoeding geef en dus op de voedingstijden zo veel als mogelijk in haar buurt wil zijn.

4 maanden geleden

In zo'n geval zorg ik er sowieso voor dat ik de kinderwagen paraat heb zodat hij daar in kan slapen (of op z'n minst in kan chillen). Een keertje is echt geen ramp vind ik 馃槉

4 maanden geleden

Ik heb ook altijd om de slaapjes heen gepland. Het verschilt denk ik ook wel per kind hoe goed ze ermee om kunnen gaan. Maar goed, voor je het weet zitten ze op 1 slaapje en dan is het al makkelijker!

4 maanden geleden

Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik bijna niks in huis gedaan krijg. Mijn man is vorig jaar nov ingetrokken en zijn dozen zijn nog steeds niet allemaal uit gespit. Ik doe ook steeds meer weg om ruimte te maken voor de kleine. We moeten hem echt een middag ergens anders zetten anders krijgt hij ook niks gedaan 馃檭 man heeft nog 1 groot project (gisteren 1/4 afgemaakt) en 2 kleinere. Zijn bezig met aanvraag voor 1 dagdeel kdv. Als dat op woensdag valt kan hij gelijk mee doorpakken want dan is hij vrij xd

4 maanden geleden

Plan om de slaapjes heen. De slaapjes zijn hier echt heilig en gebeuren alleen in bed. Is de verjaardag van 13:00-16:00 en de kleine slaapt normaal tot 15:00? Dan gaan we dus heel kort naar een verjaardag of helemaal niet. Ligt eraan van wie de verjaardag is