8 Reacties

2 dagen geleden

Krijgt ze misschien tandjes door? Dan is eten ook niet fijn, of misschien een beetje ziek?

2 dagen geleden

Nou ziek is ze niet, maar ze krijgt inderdaad wel 2 kiezen aan de bovenkant

2 dagen geleden

Hier ook nu een paar dagen. Ik vind het vooral belangrijk dat ze genoeg vocht binnenkrijgt. Drinkt ze wel genoeg? Anders goed plasluiers in de gaten houden. Als ze echt eten nodig heeft, gaat ze wel eten. Ze kunnen wel even met minder. En als het toch voelt alsof er iets niet klopt zou ik consultatiebureau of huisarts bellen!

2 dagen geleden

Reactie op Lynnnnnn

Hier ook nu een paar dagen. Ik vind het vooral belangrijk dat ze genoeg voc ...
Drinken doet ze wel goed.. daar maak ik mij ook niet druk om, maar het eten. Ik ga de consultatiebureau hierover vragen

2 dagen geleden

Hi, De mijne zit nu ook in een fase dat ze moeilijk eet! Ik heb het geaccepteerd. Wat ik bv nu doe is als ze speelt der bord binnen handbereik maar zo eet ze wel ipv haar stoel. En misschien lukt hey als zij zelf eet bestek te geven? En samrn te gaan eten! Zo helpt het ook bij mij! Maar maak je nie zo erg druk! Vocht is vooral belangrijk! Wel blijven aanbieden! Owja hier had ze pasta pesto spinazie en tonijn in een ruk op🤣 waarschijnlijk vond ze dat erg lekket!

2 dagen geleden

Hier doorkomende kiezen en sinds dien minder eten... zachte dingen gaan beter dan harde (logisch) dus ik biedt vaker dingen aan dan maar wat vaker fruit bv brood zacht maken met bv water of melk misschien helpt dat? Pap geven ipv brood 🤷‍♀️ als hier de pap niet in een keer op gaat biedt ik het later nog een keer aan en vaak gaat het dan wel op

2 dagen geleden

Hier precies hetzelfde. Brood gaat goed, maar warm eten. Dikke nee….. heb het ook maar geaccepteerd en geef nu maar brood.. komt hopelijk vanzelf weer

2 dagen geleden

Ik hoorde anderen al zeggen dat dit de periode is voor sprong 9. Een vriendin ervaart precies hetzelfde met haar zoontje 🥲