29 Reacties
7 dagen geleden
In de nacht verschonen terwijl ze haar flesje drinkt? Dan hoeft de luier ook minder op te vangen. Verder werken hier de luiers van Rascal & Friends het beste (online verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister). Met deze luiers werkt omdraaien bij ons in ieder geval heel goed.
7 dagen geleden
Wij hadden precies hetzelfde, tot we deze luierbroekjes gebruikten: Pampers Baby-Dry Night Pants Maat 4 Luierbroekjes. Werkt echt als een tierelier!
7 dagen geleden
Wij gebruiken voor snachts pamper baby-dry night pants. Sinds wij deze gebruiken is hij nog niet weer doorgelekt. Ook een buikslaper, dus hadden net als jij, iedere ochtend een nat kindje, soms zelfs snachts al
7 dagen geleden
Wij gebruiken sinds kort een wolbroek voor de nachten. Deze gaat over de pamper heen aan. Werkt top bij ons.
7 dagen geleden
Reactie op cheyennevdl
Wij gebruiken voor snachts pamper baby-dry night pants. Sinds wij deze gebr ...
Wij ook deze en maat 5 en veeeel nachtvoedingen en gaat altijd goed!
6 dagen geleden
Hier ook een Buikslotermeerplein en wij gebruiken de baby dry pants en zorgen altijd dat de romper niet te strak zit aan de onderkant. We hebben de meegroei rompers van de HEMA dus altijd het grootste ‘standje’.
6 dagen geleden
Heeft ze het niet misschien iets te koud? Hier scheelt dat enorm met hoe vol de luier is😅
Ik heb ook ooit gelezen dat als kleine kinderen op hun buik slapen met de knieën onder het buikje en kontje omhoog dat is om warmte vast te houden en een teken kan zijn dat ze het waarschijnlijk koud hebben.
6 dagen geleden
Reactie op MSM89
Heeft ze het niet misschien iets te koud? Hier scheelt dat enorm met hoe vo ...
Ooo geen idee 🤔 Vanaf 4/5 maanden zijn wij haar op haar buik gaan leggen en sindsdien slaapt ze veel beter. Dus ze ligt al heel lang ophaar buik? Zo sliep ze ook in de zomer. Dus ik denk niet dat ze het koud heeft? Maar ja zeker weten doe je dat niet natuurlijk..
6 dagen geleden
Reactie op Floma
Ooo geen idee 🤔 Vanaf 4/5 maanden zijn wij haar op haar buik gaan leggen e ...
Kan sowieso per kind verschillen, dus wellicht is dat helemaal niet het geval bij jullie, maar het is meestal een logische manier om warmte niet te verliezen, vandaar de suggestie. Kan zijn dat ik het mis heb🤭
Ik weet hier wel dat als hij warmer gekleed is, hij minder doorlekt. Als hij het kouder heeft, plast hij meer met alle gevolgen van dien😅
3 dagen geleden
Had onze zoon ook! Bij ons helpt de kruitvatluier maat 4+ en dan van Rascal&Friends luier maat 5 eroverheen. In de ochtend halen we de kruitvat luier eronder uit en doen we de maat 5 aan, totdat hij heeft gepoept. Vaak halfuurtje/uurtje na ontwaken. :)