Wie heeft er de gouden tip?!
Onze dochter die lekt bijna iedere nacht door. Erg vervelend voor haar en voor ons. Haar slaapzak moet iedere dag in de was en we hebben heel veel pyjamatjes nodig. We hebben al het eea geprobeerd.
Ze draagt snachts pampers maat 4+ (voor extra absorptie), we hebben ook een 5 geprobeerd maar dit leek nog te groot. We hebben de luier ook achterstevoren aan gedaan maar toen lekte ze nog meer door. We hebben al verschillende merken geprobeerd.
Het probleem is verder dat ze altijd op haar buik slaapt. Vaak met haar knietjes onder haar lijf en kontje omhoog. Hierdoor loopt het dus sowieso al naar voren.
Ze drinkt altijd 1 fles voor het slapen gaan en vaak nog 1 snachts. Dit heeft ze ook nodig anders krijgt ze weer te weinig vocht binnen. Overdag drinkt ze namelijk slecht.
Alle tips zijn welkom :)
Doe je de wolbroek over de wegwerp luier heen? Was het lanoliseren te doen? ...
Ja over de wegwerp luier heen. Lanoliseren is wel te doen, het is alleen een beetje vervelend dat het 2-3 dagen duurt voordat de wolbroek vervolgens droog is.
Hier ook met periodes elke nacht nat. We zijn nu weer terug naar een keer verschonen in de nacht en meestal helpt dat. Hij wordt nu toch nog een keer wakker voor een voeding dus dan is verschonen niet zoveel extra moeite.
Mother ease airflow is sowieso heel goed! En een optrekbroekje lijkt mij oo ...
Ja, die is prima, maar je moet er wel rekening mee houden dat je kindje er een dikke kont van krijgt! Dus ik heb de romperook wel eens opengelaten, anders was ik bang voor te veel druk