8 Reacties

één maand geleden

Ik maak hetzelfde mee! Dacht erover na om wasbare luiers te proberen. Haar eerder avondeten laten eten heeft geen effect

één maand geleden

De rascal en friends luiers zijn een stuk ruimer vormgegeven dan bijv. Kruidvat of pampers. Misschien zijn deze een optie?

één maand geleden

Vannacht een nachtluier geprobeerd l. Helaas weer tot aan de slaapzak vol met poep

één maand geleden

He, wat vervelend! Onze dochter lekt ook elke nacht door (alleen dan plas en geen poep), doordat ze een buikslaper is. Van het kdv te tip gekregen een luierbroekje óver de luier aan te doen. Het is in ieder geval een heel stuk minder. Wellicht doet het wat. :-)

één maand geleden

Een gewone luier en dan een wasbare luier er overheen. Werkt hier echt top!

één maand geleden

Hier zit de slaapzak ook al weer in de was…. Ik ga die tip van wasbare luier over gewone maar eens proberen Ik ben van wasbaar afgegaan omdat m’n oudste daar altijd mee doorlekte maar ik heb ze nog wel misschien is de combinatie de oplossing haha

één maand geleden

Ik gebruik nu een pyjamapak.. toch het idee dat dit beter alles op z’n plek houd

één maand geleden

Wij hadden dit ook. Hebben nu een luierbroekje met daarover heen een grotere luier. Sindsdien niet meer doorgelekt. Luier gebruiken we vervolgens in de ochtend nog want is eigenlijk altijd droog. Bij ons is het gekomen nadat Kruidvat de luiers aangepakt had. Succes!