9 Reacties

21 dagen geleden

Bij ons is er precies hetzelfde, Op de opvang leggen we het uit als dat hij in zijn papa fase zit. In het begin had hij echt geen oog voor mij maar dat begint nu langzaam weer een beetje terug te komen en zoekt hij mij ook weer wat meer op.

20 dagen geleden

Hier ook echt een papa鈥檚 kindje! Mijn vriend is ook heel veel thuis en auwehoert ook veel met hem. Als ik alleen met mijn zoon ben is er niks aan de hand, maar als mijn vriend thuis is en mijn zoon moet huilen wil die ook altijd naar zijn vader 馃槄 Dit heeft hij trouwens ook bij bij mijn ouders en schoonouders, hij loopt altijd naar de opa鈥檚 die vind hij veel interessanter

20 dagen geleden

Hier ook echt een papa's kindje en sowieso meer fan van mannen dan vrouwen. Mijn vriend is heel speels met hem en dat vind ie fantastisch. Ik ben meer van het knuffelen en dat vindt hij een stuk minder leuk 馃槄. Merk bij mezelf dat ik altijd juist heel trots op m'n vriend en de kleine ben en hen zo samen zie. En ook trots op mezelf dat ik zo'n leuke vent aan de haak geslagen heb. Heb niet eerder het idee gehad dat mensen de sterke relatie die mijn vriend en baby met elkaar hebben mij afrekenen. Misschien helpt het je om op de momenten dat je merkt dat je je schaamt juist uit te spreken dat je vriend het zo goed doet met de kleine. En een beetje balen mag ook gewoon. Het kan ook best afwijzend voelen als je zo veel liefde in je kleine stopt maar het niet direct terugziet. Dat komt wel weer. Alles is een fase 馃榿

20 dagen geleden

Reactie op Sappie91

Hier ook echt een papa's kindje en sowieso meer fan van mannen dan vrouwen. ...
Herkenbaar! Sluit me hierbij aan 馃┑

20 dagen geleden

Bij ons is het precies andersom. Dochter van 1 wil weinig van papa weten. Ze wil alleen bij mij op schoot en huilt als papa haar wil pakken. Ik heb geen advies maar bij ons komt het doordat ik meer de zorg voor haar heb. Wellicht bij jullie ook het geval?

15 dagen geleden

Ja herkenbaar! soms vind ik het ook best lastig.. Altijd als ik hem vast heb en mijn man loopt langs dan doet die ze armpjes zo naar ze pa, dat die door hem vast gehouden wil worden. Als die zelf door de kamer aan het gaan is, gaat die ook eerder naar hem dan naar mij. De kat in huis doet het zelfde die komt alleen maar naar mij als ik alleen ben..

15 dagen geleden

Onze oudste zoon is ook heel lang een papa kindje geweest. Nu sinds een aantal maanden is dit ineens omgedraaid naar mama. Dus het kan ook zomaar opeens weer veranderen.

15 dagen geleden

Op de Instagram van how to talk to kids is hierover veel uitleg! Het is super pijnlijk! En dat mag je ook zo voelen. Tegelijk is het belangrijk om het als ouders allebei te blijven proberen en ook te stimuleren dat het bij beide ouders fijn en leuk is.