19 Reacties
3 maanden geleden
Ja! Heerlijk om daarmee bezig te zijn. Cadeau's liggen al klaar en vandaag bij de action pastel kleurige decoratie gekocht. Hier gaan we voor een thema met madeliefjes. Op pinterest al lekker bezig met diy projecten 🤩🤩
3 maanden geleden
Jaa, ben er al mee bezig. Wij gaan het vieren bij kids eiland. Hij en de andere kids kunnen lekker spelen en de hele familie mag erbij zijn. Bij monkey town mocht dit niet. We hebben een vrij kleine woning dus allemaal kids daar werkt niet zo goed.
3 maanden geleden
Reactie op Moi34
Jaaa is over precies 3 maanden..wil een junglethema met slingers, ballonne ...
Wij hebben ook jungle thema😅😅 wild one
3 maanden geleden
Hier wordt mijn zoontje eind deze maand alweer 1 jaar 🥹 we gaan het bij zijn opa en oma vieren. We hopen dan op mooi weer want ze hebben een mega grote tuin en allemaal diertjes er omheen in weilanden 🥰 boel lekker versieren met slingers en ballonnen en een gepersonaliseerde taart met foto en tekst. Verder geen thema ofzo. We vieren z'n verjaardag het weekend voor zijn verjaardag (wat op dinsdag valt). Op zijn feestje krijgt hij zn grote cadeau (driewieler met duwstang) en dinsdag op zijn verjaardag zelf nog 2 leuke cadeautjes (toet toet brandweer auto en een boekje)
3 maanden geleden
Hier ook al mee bezig! Wij vieren het over verschillende dagen. Niet iedereen kan dezelfde dag, en we willen toch iedereen de kans geven zijn verjaardag met hem te vieren 🥳. Wel doen we 1 dag uitgebreid en de rest houden we klein en simpel. Ik weet nog niet of we voor een thema gaan, hebben nog even de tijd 🤭
3 maanden geleden
Hier al bijna elke versiering in huis 🤭🤣 Thema "First Rodeo 🤠".
We vieren het gewoon thuis van 13-17u met fototaart misschien een taart in vorm van een koe, hapjes drankjes.
3 maanden geleden
Nog niets gehaald, maar ik ga binnenkort alvast even bij sostrene grene kijken, daar hebben ze altijd heel mooie/leuke versiering etc. voor kinderfeestjes in thema's!😍 We doen het gewoon thuis en nodigen de voor ons belangrijke mensen uit! Cadeautje hebben we al wat ideeën over😃
3 maanden geleden
Leuk om mee te lezen! Wij zijn van plan om de opa's en oma's uit te nodigen (6 mensen vanwege gescheiden ouders), twee tantes en een oom zullen er ook zijn. Mijn broertje en schoonzusje komen speciaal het hele weekend over vanuit Kopenhagen, zo leuk! Onze dochter is op maandag jarig en we vieren het het weekend erna op zaterdag, vanaf 's middags na haar dutje. Denk niet dat we een thema doen, maar wil wel mooie decoratie kopen!
3 maanden geleden
Wij wonen vrij klein, dus ik heb een zaaltje geregeld in de flat waar mijn vader woont (seniorenflat). Dit is ook maar 2 straten bij ons vandaan, dus ideaal!
Ik doe niet echt een thema, maar meer gewoon mooie versiering zoals een foto slinger, roze/beige/oudroze kleuren ballonnen en slingers etc. Ik denk ook qua tijd na haar middagdutje, zodat ze lekker vrolijk is haha
Wij hebben nog geen cadeau(s), ben nog zoekende naar wat leuk/handig is, dus als iemand nog leuke inspiratie heeft😁
3 maanden geleden
Ons thema is Wild One. Alleen de opa's oma's ooms tantes en neefjes en nichtjes komen ( die kunnen) . Temu winkelwagen staat al vol met versiering in wild one thema
3 maanden geleden
Reactie op PatriciaThomas
Ons thema is Wild One. Alleen de opa's oma's ooms tantes en neefjes en nich ...
Daar hebben wij em dus ook van inderdaad!!
3 maanden geleden
Hier het thema girls just wanna be one. Belachelijk veel versiering gekocht, roze met madeliefjes. Jurkjes gekocht, kroontje met 1, zelf ontworpen welkomstbord en slingers noem maar op. Taart is ook al besteld. We vieren het thuis van 10-13 voor familie en 15-18 voor vrienden. Uitnodigingen begin vorige maand al verstuurd. Ben echt te enthousiast 🙈🥰 24 sept is ze jarig en 28 sept vieren we het. Daarvoor nog een leuke cake smash fotoshoot. Ga gewoon zelf thuis foto’s maken 😊
3 maanden geleden
Reactie op MelissahartjeXx
Hier het thema girls just wanna be one. Belachelijk veel versiering gekocht ...
Haha wij vieren het ook 28 september 🤣 Ze zijn op dinsdag jarig, dan werkt iedereen dus dan maar de zaterdag erna