13 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben zowel een elektrische fiets met 2 zitjes voor onze kids van bijna 1 en net 3 als een elektrische bakfiets. Bakfiets is zooo veel fijner! Wij hebben een gazelle makki, gekozen omdat onze peuter daar zelf in kan klimmen (uitsparing voor voetje). Wel flink aan de prijs, maar absoluut het geld waard geweest!

2 maanden geleden

Geen Babboe haha maar die zijn toch niet te bestellen. Ik vind bij een bakfiets het voordeel dat je ook je boodschappen/bieb boeken in de bak mee kan nemen. En de kindjes kunnen beschut zitten onder een regentent. Fiets nu zelf weer op een normale fiets, doordat.mijn Babboe weg is. Vind dat met twee kindjes ook prima te doen. Alleen iets meer gesleep soms, maar je kunt ook fietstassen nemen of zon krat natuurlijk.

2 maanden geleden

Ik heb ze allebei maar pak altijd de bakfiets mee. Zo fijn dat je er veel in mee kunt nemen! En de kindjes zitten lekker droog. Ik heb wel de urban arrow dus ik weet niks over andere merken maar deze is echt top! 2 wielen is veiliger dus daar zou ik sowieso voor gaan 😊

2 maanden geleden

Wij hebben nog maar 1 kind, hopelijk ooit 2 haha. Maar wij hebben een Dolly bakfiets. Heel tevreden over. Vooral handig dat je van alles mee kan nemen en je kind zit droog! Is bij ons alleen wel een gedoe met uit de schuur halen. Dan zou een fiets makkelijker zijn. Maar dat is maar net hoeveel ruimte je hebt 🤗

2 maanden geleden

Wij hebben de Urban Arrow (elektrisch). Tweedehands via Marktplaats een hele mooie kunnen vinden! Heel tevreden over en zou geen driewieler willen als ik daar andere ouders mee zie fietsen. Tweewieler heeft wat mij betreft geen nadelen! Ik heb vergeleken met de Gazelle Makkie maar voelde alsof het stuur doorsloeg bij het sturen.

2 maanden geleden

Hebben de vogue superior deluxe 3 wielen dus. Ik geloof dat 2 wielen fijner fiets en wendbaarder is, maar de 3 wieler is wel stuk groter qua bak. Nu 2e op komst, maxicosi houder erin, werkt echt super. Fietst heerlijk. In jaar al 1200km gefietst. Was toen 3500 euro. En aan 3 wiel ideaal dat je kind in bak kan blijven zitten en zelf even winkel in kan schieten, zou ik met 2 wieler niet/minder snel doen. Ook inderdaad ideaal dat kids altijd droog zitten en je gwn luier/boodschappentas zo mee kan nemen zonder er over na te denken. Of evt n compacte buggy.

2 maanden geleden

Ik heb géén elektrische bakfiets, maar een elektrische fiets met fietskar. Kan de twee meiden dus samen meenemen in de fietskar, en als er maar ééntje mee hoeft gewoon stoeltje achterop. Plus, die fietskar dient als wandelwagen als we op bestemming zijn. Ik vind het super! Ik heb de bobike trailer trouwens, topding

2 maanden geleden

Ik heb de urban arrow. Hij kost inderdaad een hoop, maar ik ben er zo blij mee! Heb hem nu een jaar en al 1000 km mee gefietst. Ook 2 kleintjes, zijn nu 2,5 en 10 maanden. Gaat top, kan er een buggy en boodschappen nog bij in gooien. Wordt niet topzwaar, fietst fantastisch! Je zou bijna denken dat ik aandelen heb🤣 Is niet zo, wel echt beste dure aankoop ooit!

2 maanden geleden

Reactie op Anoniemm01

Hebben de vogue superior deluxe 3 wielen dus. Ik geloof dat 2 wielen fijne ...
Doe ik met een tweewieler ook hoor, daar zit een standaard op waardoor hij stevig blijft staan. Net zo stevig als een driewiel denk ik.

2 maanden geleden

Hi! Wij hebben een gazelle Makki (2 wielen), daarvoor erbaring met een (niet elektrische) 3 wieler. Het heeft idd allebei voor en nadelen maar moet zeggen dat een 2 wieler veel wendbaarder is dus geen seconde spijt van gehad!

2 maanden geleden

Voordeel van een bakfiets tov een gewone fiets vind ik dat je makkelijker meer mee kan nemen. Buggy, tassen, alles kan mee. Met name rondom naar school brengen is dat wel een vereiste vind ik. Ik heb een elektrische driewieler gehad en nu een lovens tweewieler. Die laatste is beduidend lichter, wendbaarder en stabieler tijdens fietsen. Ook comfortabeler voor de kinderen dan de hobbelende driewieler. Ik vind de lovens echt ideaal maar die is wel duurder dan je budget. Rondom je budget zou je denk ik eens kunnen kijken naar een Dolly of een carqon of een Batavia

2 maanden geleden

Reactie op Coco88

Voordeel van een bakfiets tov een gewone fiets vind ik dat je makkelijker m ...
Batavia bedoel ik gazelle makki mee 😅

2 maanden geleden

Hi, ik heb nu sinds een paar weken de urban arrow en ben er echt super blij mee! De fiets is heel licht. Het is even wennen omdat het vrij lang is maar het is echt te doen. Zadel lekker laag gezet want dacht echt eerst ik ga voor 1 met 3 wielen maar met deze kan je ook vrij makkelijk je evenwicht houden. Mijn dochtertje is 11,5 maand en kan zowel in de babyschaal (stoeltje) als gewoon los op t bankje zitten. Ik lees dat je 2 kids hebt ze kunnen dan met gemak naast elkaar zitten.