18 Reacties

22 dagen geleden

me dochter had er ook last van tot ik gebruik altijd baby dry van pampers ging gebruiken ☺️

22 dagen geleden

Ik gebruik voor de nacht een maat groter. Nu geen natte pyjama's meer hier.

22 dagen geleden

Ik had dit ook met merk pampers, nu met kruidvat pampers nooit meer gehad!

22 dagen geleden

Grotere maat luiers gebruiken voor de nacht

22 dagen geleden

Wij gebruiken ook pampers baby dry en heel belangrijk dat de flapjes rond de beentjes goed naar buiten gevouwen zijn

22 dagen geleden

Wij hebben dit ook een paar keer gehad, daarom heb ik andere luiers voor de nacht gekocht. Overdag hebben wij kruitvat luiers maat 4 en in de nacht kruidvat maat 4+

22 dagen geleden

De vorm van de Luiers van Etos zijn breder dan die van pampers en kruidvat waardoor die bij ons voor de nachten de perfecte oplossing zijn. Overdag kruidvat luiers

22 dagen geleden

Ik doe 2 luiers over elkaar haha

21 dagen geleden

Sinds wij de luier niet zo strak dichtmaken in de nacht hebben wij hier geen last meer van, zodat de plas meer kan “verspreiden”

20 dagen geleden

Een maatje groter?

20 dagen geleden

Wij doen een maatje groter aan, luiers van Rascal

19 dagen geleden

Een grotere maat luier en er op letten dat de romper niet te strak zit.

19 dagen geleden

Ik hen een tijd geleden de wasbare luiers van Hema gehaald. Was toch niks voor ons, zo’n smeerboel en natte zooi. Maar doe ‘m nu wel elke nacht om d’r gewone luier aan. Lijkt de boel toch beter af te sluiten. Ze plast zoveel in de nacht, dat het ook door de luier komt (niet van boven of de zijkant maar echt dat opvangstuk). De wasbare luier is dan echt een redmiddel!

17 dagen geleden

Pampers Baby dry luiers!

16 dagen geleden

Hier ook herkenbaar hoor! Wij doen twee luiers en dan de tweede andersom, sindsdien geen last meer.

16 dagen geleden

Baby dry van pampers, Sinds dat we daar aan zijn begonnen heb ik nog maar 1 natte romper meegemaakt en verder nooit meer

15 dagen geleden

Wij gebruiken 1 maat groter van pampers baby dry! Werkt top!