9 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben de novi baby babysky niet duur klein en compact en supernfijn mee te rijden bij mij passen er 2 in de koffferbak
3 maanden geleden
Ik had bij mijn oudste de Lara2 gekocht, wat ik wel fijn vond is dat hij heel compact is en makkelijk op te vouwen. Minpunt is dat je snel op de rem trapt als je aan het lopen bent, en ik vind hem ook niet heel soepel rijden. Nu bij mijn zoontje ga ik een nieuwe buggy kopen
3 maanden geleden
Reactie op Suusvd-24
Ik had bij mijn oudste de Lara2 gekocht, wat ik wel fijn vond is dat hij he ...
Bedankt en de wielen gingen die niet snel kapot. Dat zeggen ze namelijk in de plaatselijke baby winkel
3 maanden geleden
Reactie op djamillaax
Wij hebben de novi baby babysky niet duur klein en compact en supernfijn me ...
Thnx voor de tip
3 maanden geleden
Reactie op PatriciaThomas
Bedankt en de wielen gingen die niet snel kapot. Dat zeggen ze namelijk in ...
Er is niks kapot aan gegaan, oh en mijn dochter zat ook best ver naar achteren, toen ze nog kleiner was prima maar daarna wilde ze meer zien dus ging ze zelf rechtop zitten
3 maanden geleden
Ik heb de maxi Cosi Lara 2 nu een paar weken. Ik ben er erg blij mee. Heb zelf geen last van het op de rem trappen tijdens het lopen, zag dit wel vaak voorbij komen bij andere.
Je kunt de zitting helemaal plat leggen door een klipje open te klikken, ook kun je deze verstellen waardoor je de zitting kan verstellen qua rechtheid. Ik vind de grote zonnekap echt mega fijn. Vanaf de bovenkant zit er een gaasje waardoor je je kindje goed ziet zitten. Enige ‘nadeel’ is dat het handvat niet van leer is, maar van een soort zacht rubber. Bij lang vasthouden op 1 plek krijg je nogal zweethanden haha. Maar ik heb er €150 voor betaald en vind het een mega goede koop voor dit geld!
3 maanden geleden
Reactie op Gebruiker10
Ik heb de maxi Cosi Lara 2 nu een paar weken. Ik ben er erg blij mee. Heb z ...
Hier sluit ik mij bij aan… heb hem ook.. ben 170 en prima hoogte.. trap zelf met mijn maat 40 ook niet op de rem..
Klapt heel makkelijk in en mijn dochter is altijd blij als ze erin zit😅
3 maanden geleden
Reactie op Liese2023
Wij hebben de lara2. Heel blij mee!
Bij ons gaat het gordeltje wel heel la ...
Nee geen last van eigenlijk. Wat ik een nadeel vind, is dat het wat lastiger is om de gordeltjes te stellen. Die koortjes lijken redelijk los te zitten en dat het snel weer ruimer zit..?
Verder ben ik er erg blij mee!