13 Reacties

2 maanden geleden

Ik zag bij de Kruidvat vergelijkbare stapelstenen € 18 voor 5 stuks ! Dat is in ieder geval een leuke prijs om te kijken of het iets is ;)

2 maanden geleden

Wij hebben een pickler driehoek met klimplant en glijplank gegeven aan een van onze andere kinderen. Er wordt veel mee gespeeld van glijbaan tot hut tot knikkerbaan. Er zijn veel soorten in omloop. Verdiep je in pickler zelf en maar dan je keuze welk driehoek je neemt. Ongelijke of gelijke sporten. Bevestiging van de planken. Uitstekende delen of niet. Etc.

2 maanden geleden

Reactie op Reiziger

Wij hebben een pickler driehoek met klimplant en glijplank gegeven aan een ...
Klim plank. Geen klimplant 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Reiziger

Klim plank. Geen klimplant 🤣
Hahahahha

2 maanden geleden

Reactie op Reiziger

Wij hebben een pickler driehoek met klimplant en glijplank gegeven aan een ...
Hebben jullie de officiële Pickler? Klinkt ingewikkeld al de opties. Tips?

2 maanden geleden

Reactie op Suus_momof4

Ik zag bij de Kruidvat vergelijkbare stapelstenen € 18 voor 5 stuks ! Dat i ...
Thanks voor de tip. Betere prijs idd

2 maanden geleden

Reactie op Oktobermommy

Hebben jullie de officiële Pickler? Klinkt ingewikkeld al de opties. Tips?
Wij hebben een officiële inderdaad. Wij staan achter deze filosofie vandaar de bewuste keuze voor een officiële. Mijn advies is om de filosofie te lezen en te kijken welke driehoeken je dan wel of niet zou willen. Er zijn veel verschillende in diverse prijsklasse. Sommige met de naam pickler zonder dat ze passen bij de filosofie. Of om gewoon verschillende driehoeken op te zoeken en te vergelijken met je eigen eisen en/of wensen.

2 maanden geleden

Wij hebben voor 1e verjaardag gekocht/gekregen (en ja ze zijn verwend hier teveel opa’s en oma’s en tantes en ooms 😅): - keukentje - pikler driehoek met glijbaan/klimplank & halve cirkel - stapelstenen - activiteitencentrum - watertafel Leertoren hebben we ook. Hoewel inmiddels ruim 2 speelt de oudste nog altijd heel graag met alles. Hij kan inmiddels de stenen zelf stapelen en afstapelen en sprint er graag af. Keukentje is ie uren zoet mee geweest zowel ‘koken’ als met z’n dieren erop spelen. Activiteitencentrum was in het begin wel echt favoriet. Watertafel even geduurd voor in gebruik genomen maar vindt hem fantastisch. Jongste is nu bijna 11 maanden en kan sinds dit weekend staan. Tijgert al tijden graag onder klimrek door, probeert zich nu op de halve cirkel op te trekken al, speelt met activiteitencentrum en slaat met de keukendeurtjes. Stapelstenen vindt ie mooi maar is met name ‘bakjes’ waarin hij spullen gooit. Watertafel vindt ie machtig maar moet iemand hem dus constant bij vasthouden op krukje. Leertoren staat oudste nog graag in om te helpen met koken (oftewel te snoepen van de groente tijdens het snijden). Oftewel, voor ons allemaal wel de moeite waard geweest. Het neemt wel allemaal veel ruimte in (ook nog grondbox), maar wij hebben grote woonkamer, tuin en een aparte tuinkamer-serre. Overigens speelt jongste dus gewoon met alles van grote broer, ook z’n Duplo. Wat ik voor ‘hem’ (want grote broer zal het ook gebruiken) nu vraag/overig is: - tipi - wobbel - stapelstein balanssteen - stapelstein set met verschillende maten - foam klimblokken - waterbaan (op grond) - driewieler - megabloks uitbreidingen (PS. Voor 2e verjaardag heeft oudste hier een plastic glijbaan + trapje gehad met soort loopbrug idee, is wit met beige dus schreeuwend lelijk hoeft niet).

2 maanden geleden

Reactie op LM1987

Wij hebben voor 1e verjaardag gekocht/gekregen (en ja ze zijn verwend hier ...
Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie. Hier kan ik wel echt wat mee. Leuk om te horen dat ze er zoveel mee spelen. Keukentje heeft ze nu al en speelt ze inderdaad veel mee. Ik hoor zoveel positiefs om me heen over stapelstein dat ik er naar neig om deze aan te schaffen en dan pikler driehoek met glijbaan en boog voor bijv haar 2e verjaardag vraag. Dan hoef ik ook niet elke keer m'n hart vast te houden als ze gaat klimmen haha. Hen je toevallig een linkje van de wit met beige glijbaan en van de waterbaan? Ook een leuk idee, lekker sensorisch spelen!

2 maanden geleden

Reactie op Oktobermommy

Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie. Hier kan ik wel echt wat mee. ...
Graag gedaan. Ik mix houten speelgoed met plastic en met hysterische dingen haha. Kleinere dingen die erg in smaak vallen/vielen: Houten regenboog Houten dieren SmartMaxx dieren/auto’s Little Dutch vormenstoof in vorm van stal Rups met rammel ballen (kado uit Amerika) Verven met water Boeken met flapjes/schuifjes Hieronder de links: Watertafel: https://www.bol.com/nl/nl/p/step2-rain-showers-splash-pond-watertafel-met-13-delig-accessoireset-waterspeelgoed-voor-kind-activiteitentafel-met-water-voor-de-tuin-buiten/9200000088061358/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000088061358&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmNakVK939P8vH44N1RXw80O5&gclid=EAIaIQobChMI0NHYluWhiAMVq6eDBx0jqAAFEAQYBiABEgJva_D_BwE Waterbaan: https://www.bol.com/nl/nl/p/aquaplay-1542-mountainlake-126x88-cm-vanaf-3-jaar-waterbaan/9200000071053191/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmPuPe881E9LcWZWlMlvILirl&gclid=EAIaIQobChMIt8GG_-ShiAMVH6ODBx0p_x2FEAAYAiAAEgJOy_D_BwE Glijbaan: https://www.bol.com/nl/rnwy/account/order_details/4117492462?order_item_id=41174924621000

2 maanden geleden

Reactie op Reiziger

Wij hebben een officiële inderdaad. Wij staan achter deze filosofie vandaar ...
Oke thanks voor de tip,, ga ik doen! Ik denk dat ik de pikler ga bewaren voor haar 2e verjaardag zodat ik ook niet m'n hart vast hou als ze gaat klimmen. Je moet ook altijd wat te wensen houden haha

2 maanden geleden

De waterbak die hieronder genoemd wordt heeft onze oudste voor zijn 1e verjaardag gekregen. Hij is nu 4 maar het blijft iedere zomer en hit en zo leuk om te zien hoe ze er ieder jaar anders mee spelen afhankelijk van hun ontwikkeling. Ik zie ook de wobbel staan, daarvan ben ik blij dat we de goedkope versie toen op bol.com gevonden hebben die is voor de dure versie hier echt te weinig gebruikt in de 3 jaar dat we hem hebben

2 maanden geleden

Reactie op AnkeTijsen

De waterbak die hieronder genoemd wordt heeft onze oudste voor zijn 1e verj ...
Waterbaan dus...