9 Reacties

één maand geleden

Hoihoi, wat vervelend he! Nou moet ik zeggen dat me kleine dat ookdoet op af entoe na. Wat ik dan doe is zelf hapje pakken. En dan hmm zeggen dan eet ze zo der bord leeg. Maar als k merk dat het niet veel zin heb doe ik het bord weg en bied em later aan! Ik weetnie og jullie dat toeppassen. Maar hier werkt het wel heel goed als we samen eten!

één maand geleden

Ooh heel herkenbaar kleine draak hier ook. Wij geven ook dan meestal hapjes of gewoon even een pauze tussendoor. Of even wat drinken. Maar vaak is het gewoon even wachten en niet op reageren. Al moeten wij het wel opruimen vanwege onze hond met allergieën 😅 anders zou ik het lekker op de grond laten liggen.

één maand geleden

Yes herkenbaar! Ik blijf wel “streng” hem aankijken en zeggen dat het niet goed is om met eten te gooien maar luisteren doet ie niet hahaha dan haal ik het bord weg. Wat idd helpt is weinig op zn bord en telkens aanvullen of ff een pauze en later opnieuw proberen.

één maand geleden

Heeel herkenbaar.. Maar sowieso met alles. Ze gooit met eten maar ook met hard speelgoed. Ze slaat soms mensen, ze bijt en ze stopt echt van alles in d'r mond. En nee zeggen helpt niet meer. Dan probeert ze het juist opnieuw. Dus als het te erg wordt dan haal ik haar uit de situatie.. Vind het al best wel pittig worden 😅 Zeker als ze niet luisterd en het gewoon blijft doen..

één maand geleden

Reactie op Floma

Heeel herkenbaar.. Maar sowieso met alles. Ze gooit met eten maar ook met h ...
*luistert

één maand geleden

Het is gelukkig een fase

één maand geleden

Reactie op Floma

Heeel herkenbaar.. Maar sowieso met alles. Ze gooit met eten maar ook met h ...
Same! Vind t ook al pittig worden en ben btje bang voor wat komen gaat 😫

één maand geleden

Hier eerst een gooi fase gehad en toen niet meer en nu is het weer terug helaas.. probeer er niet teveel aandacht aan te geven en idd klein beetje eten te geven. Niet teveel in een keer. Beetje aanmodderen met wat werkt.. Ze snappen volgens mij negatieve aandacht nu nog niet dus ook als je nee zegt is dat voor hun aandacht.

één maand geleden

Ik zie dit net op de Instagram van Solid starts, misschien heb je er iets aan!