6 Reacties

2 maanden geleden

Als ze je echt in de weg zitten en jou of je kind(eren) iets aan doet en de ouders doen er niks aan.. dan zou ik er zelf ook iets van zeggen.. Iemand moet het doen..

2 maanden geleden

Kijk, als ze brutaal naar hun ouders zijn is dat niet jouw probleem. Vooral niet mee bemoeien en blij zijn dat het niet jouw kinderen zijn 😜. Op het moment dat het jou of je kind wel aangaat dan kun je prima je grens aangeven. Niet wachten tot je uit je slof schiet, want dan is het al te laat 😉. 4 dagen in een huisje met schoonfamilie is horror...ik wens je sterkte en wijsheid 😂.

2 maanden geleden

Reactie op Rano Milu

Kijk, als ze brutaal naar hun ouders zijn is dat niet jouw probleem. Vooral ...
Hahaha thanks en het gaat inderdaad iedereen aan, opa is ook al een keer kut opa genoemd🤮

2 maanden geleden

Reactie op Rano Milu

Kijk, als ze brutaal naar hun ouders zijn is dat niet jouw probleem. Vooral ...
En dankjewel ik kijk er ook echt als een berg tegenop haha

2 maanden geleden

Oh heftig.. ik zou inderdaad zeggen zoveel mogelijk negeren als het jou en je kind niet aangaat. Als dit wel het geval is je grens aangeven. Succes en hopelijk zijn er toch wat fijne en gezellige momenten in die vier dagen!

2 maanden geleden

Oei, lijkt me heel heftig 4 dagen met ze in een huisje zitten. Even tussendoor houdt je gal spuwen, zodat je je grootste irritatie een beetje kwijt raakt?