6 Reacties
2 maanden geleden
Heel vervelend, wel herkenbaar dat het iets veranderd na bevallingen. Bij mij wordt het na verloop van tijd wel minder. Heb vooral erge last van bekkenpijn de eerste twee dagen en dat had ik voor de bevalling niet
2 maanden geleden
Herkenbaar ik had nooit pms en nu enorm. Bloedverlies zoals toen ik een tiener was, enorm moe en mn hormonen vliegen alle kanten op… huisarts bij mij gaf aan “is idd na bevalling en na bv” maar ik was er voor iets anders dus er niet echt een puntje van gemaakt. Nu 2jr na bevalling en 6mnd na bv miss toch weer een keer langs het staat op mn lijstje 🤪 ik denk dat ik miss naar zo een iemand moet die veel weet over hormoonhuishouding ff uit mn hoofd weet niet hoe dat heet hahaha
2 maanden geleden
Reactie op SLIBI
Herkenbaar ik had nooit pms en nu enorm. Bloedverlies zoals toen ik een tie ...
Dat is ook een goed idee van care for women is dat. Je hebt ook een fijn boek over ons met allerlei tips. Voeding en beweging is al heel belangrijk bij pms. Succes!
vorige maand
Mijn menstruatie was wel heftiger na de 1e. Nu na de 2e(3,5mnd pp) is mn cyclus ook echt enorm raar… al 2x een eisprong gehad, bij de ene bleef mn menstruatie een week langer uit en was echt 3 dagen een beetje roze, bij de 2e eisprong kwam mn menstruatie een week ‘te vroeg’ en mega heftig😂 maar omdat ik met name constant buikpijn heb ook tussendoor, heb ik morgen toch een echo. Ben heel standvastig geweest bij de huisarts, die zei inderdaad het hoort er vast bij. Ik vind het vreemd dat het na 3 zwangerschappen(2 miskramen) zo gezegd weer snel ‘normaal’ is zoals het al 16 jaar was en nu ineens zo anders. Ik slaap weer rustig als er morgen geen rare dingen gezien worden😂 wil graag nog een 3e dus wil gewoon geen risico’s lopen…