26 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op smuldersfo

En iets later naar bed heb je vast al geprobeerd hè? Mijn dochter is gewoon ...
Ja ook al geprobeerd, maar dan is het savonds eerder sneu om hem wakker te houden, vaak wel rond half 7 naar bed. Dus eigenlijk maar hij al een super goede nacht.. maar het maakt de dag zo lastig qua indeling🙃 en soms slaapt hij dus nog wel even door sochtends, dus hij heeft die 12u dan snachts vaak wel echt nodig!

3 maanden geleden

Heb je er nog steeds last van? Ons zoontje was ook steeds wakker tussen 5.00-6.00. Sinds we nu een aantal dagen zijn ochtend dutje een half uurtje doen (wakker maken dus), slaapt hij tot 6.30/7.00. Scheelt toch! Het proberen waard misschien? ☺️

3 maanden geleden

Reactie op WifeyDP_

Heb je er nog steeds last van? Ons zoontje was ook steeds wakker tussen 5.0 ...
Maar dan heb je denk ik wel weer meer dan twee slaapjes toch? sndwrs heb je best lange wakkertijden

3 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Maar dan heb je denk ik wel weer meer dan twee slaapjes toch? sndwrs heb je ...
Nee dat niet volgensmij. We hadden eerst het 2u - 3u - 4u ritme als wakkertijden, maar met 2 uur wil hij nu niet meer slapen, niet moe genoeg... Nu werkt 2,5 à 3 - 3 - 4 uur top voor hem. Wordt rond 6.30/7.00 wakker. Rond 9.30 naar bed 10.00 ongeveer eruit. 13.00 er weer in tot een uur of 14.30/15.00 en dan tussen 19.00-19.30 naar bed. Dat valt mee toch? 🙈😊

3 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Maar dan heb je denk ik wel weer meer dan twee slaapjes toch? sndwrs heb je ...
Toen hij zo vroeg wakker was tussen 5-6.00 wel trouwens. Toen deed hij tussen 16-17.00 nog even een powernapje, omdat alles naar voren schoof