2 Reacties

één maand geleden

Hoi Mell. Zelf geen ervaring, maar mijn zusje is met de kleine (toen ook rond die leeftijd) naar de Canarische eilanden gevlogen (volgens mij Gran Canaria). Dat ging erg goed en het is niet zo lang vliegen. En wel nog een lekkere temperatuur in februari, gemiddeld 19/20 graden. Succes met de zoektocht!

één maand geleden

Hi, Wij zijn net terug van Curacao met onze 12 maanden oude dochter. Dit was nu de 2e keer ver en ook een paar keer binnen europa gevlogen. Het fijne aan Curacao is dat je op de terug weg een nachtvlucht hebt. Onze meid sliep heerlijk (wij wat minder haha). Normaliter is ze iemand die niet houd van op schoot zitten, maar de heenreis ging ook erg goed! Ze keek haar ogen uit. Lekker gelopen in het gangpad en gespeeld achterin het vliegtuig bij de stewardessen. Daar is wat meer ruimte om even te spelen met je baby. Ze heeft zich goed vermaakt en het viel me alles mee! Haar slaapjes heeft ze ook in het vliegtuig gedaan. Je vliegt heen rond 15u. Die van ons deed nog een middagdut na opstijgen en daarna viel ze Nederlandse tijd 20u in slaap in het vliegtuig. Ik denk altijd maar zo laat je niet beïnvloeden door een vlucht. Er huilt altijd een baby aan bord en iedereen is klein geweest. Zodra je op vakantie bent, ben je de lange reis vergeten en kan het genieten beginnen! Wij zouden het zo weer doen! De jetlag bij terugkomst is een ander verhaal. Arme schat heeft er een week last van gehad.. tussen 23 en 0130 klaar wakker, maar ook dat gaat over