10 Reacties

4 maanden geleden

Eet en drink je genoeg? BV kost je veel!

4 maanden geleden

Na afloop van bv of kolven herkenbaar. Beetje duizelig/ licht in het hoofd en moe. De reserves moeten dan aangevuld dus ik drink minimaal één glas water en overdag eet ik ook iets (snachts heb ik daar geen zin in). Mijn bloeddruk is ook laag dus af en toe een zout dropje. Ivm vermoeidheid nog steeds proberen te slapen wanneer de baby slaapt. Sterkte!

4 maanden geleden

Reactie op Puntpaprika

Eet en drink je genoeg? BV kost je veel!
Ik dacht van wel maar twijfel nu wel. Ik eet savonds anderhalf bord avond eten dus dan heb ik die 500 calorieen die je extra mag al wel binnen 🤔 Maarja smorgens peperkoek, yoghurt met fruit en noten en dan nog een haver reep nodig hebben of ik ga van mn eigen af... door de dag heen verder noodles, 3 boterhammen en muesli reep als het nodig is. Verder thee zonder suiker en heeeel veel water...🤷‍♀️

4 maanden geleden

Ik heb het alleen tijdens en vlak na de toeschietreflex. Volgens mij heet het dysforische toeschietreflex. Door de hormonen krijg je even een flauw gevoel en voel je je neerslachtig. Maar zoals ik zei is het bij mij maar heel kort. Als het echt een uur duurt lijkt het me inderdaad wel slim om even naar de huisarts te gaan!

4 maanden geleden

Reactie op Krisje111

Ik heb het alleen tijdens en vlak na de toeschietreflex. Volgens mij heet h ...
Vervelend gevoel eh! Maar dat is inderdaad net voor of tijdens toeschietreflex en duurt vaak kort. Hele interessante studie over gelezen!

4 maanden geleden

Vervelend! Ik herken het wel een beetje. Met name als ik heel moe ben (best vaak want zeer slechte nachten hier). Het voelt alsof alle energie dan naar het melk maken gaat of zoiets. Veel eten, ook ongezond snacken, helpt bij mij. Ik heb het niet zo erg als jij, dus idd goed dat je even naar de huisarts gaat. Ben benieuwd wat eruit komt :)

3 maanden geleden

Uit het bloed onderzoek is gebleken dat ik een vitamine D tekort heb. Nou wist ik dit al want dat heb ik al heel mn leven en ik slik al extra hiervoor. Dus hoe het alsnog een tekort is 🤷‍♀️ Woensdag afspraak maken bij de huisarts, want er zal vast iets onderliggends zijn ofzo.

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Uit het bloed onderzoek is gebleken dat ik een vitamine D tekort heb. Nou w ...
Maar komen je symptomen overeen met het hebben van vitamine D tekort? Ik heb twee keer heftige tekort gehad in mijn leven, en dacht nav de arts ook dat symptomen iets anders zijn. Hoe dan ook, sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op MSM89

Maar komen je symptomen overeen met het hebben van vitamine D tekort? Ik he ...
Heb ook lage bloeddruk bleek net tijdens de afspraak 92/68 Dus ja dat icm vitamine D tekort 🤷‍♀️ Moet nou vitamine D bij slikken en weer aan de zoethout thee en zoute drop 🤭

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Heb ook lage bloeddruk bleek net tijdens de afspraak 92/68 Dus ja dat icm ...
Beterschap!!❤️‍🩹