7 Reacties

2 jaar geleden

Ons zoontje van 1,5 heeft vanaf de geboorte flesvoeding gekregen van het kruidvat. Hij heeft het altijd goed gedronken. En daarbij is het volgens mij zo dat alle zuigelingen voeding (met nummer 1 erop) bijna allemaal hetzelfde zijn want dat is verplicht. Vanaf nummer 2 zijn ze steeds meer verschillend. Als je je er zelf niet goed bij voelt zou ik altijd even kijken wat wel goed voelt. Ik ga nu borstvoeding proberen te geven, mocht dit niet gaan dan krijgt ook deze baby flesvoeding van het kruidvat merk.

2 jaar geleden

Palmolie is volgens mij niet zozeer slechter voor een mens dan zonnebloemolie als ik het goed heb. Het is slecht omdat het vaak veel oerwoud kost en tegen te lage prijzen wordt gekocht, oftewel milieutechnisch gezien is het een olie die je liever niet wilt.

2 jaar geleden

Reactie op Lola2023

Palmolie is volgens mij niet zozeer slechter voor een mens dan zonnebloemol ...
Misschien dan ter compensatie in het vervolg boter halen van flower farm "smeren zonder palmolie" 馃き馃き is nog een lekkere boter ook!

2 jaar geleden

Maar ik heb ook gewoon die van de kruidvat gehaald. Ik ga die sowieso eerst proberen en hopen dat mn kindje het er goed op doet 鈽猴笍

2 jaar geleden

Hier vind je info over palmolie en waarom het een minder gezonde keuze is (meer verzadigd vet) https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/palmolie.aspx Ik keek even op de ah voeding en die lijkt wel palmolievrij,. Ik vermijd het met name in vast voedsel nu, dus palmolie vrije boter/chocopasta enzovoorts. Mooi meegenomen als de babyvoeding dat ook is 馃榿

2 jaar geleden

Iets wat echt slecht is voor een baby zal echt niet verkocht worden in Nederland. Mogen we in ieder geval van uit gaan toch? Bij mijn dochter altijd nutrilon gebruikt, we kiezen nu voor Hero. Goede prijs en bijna overal te krijgen.

2 jaar geleden

Oh dat wist ik niet eens, wij hebben ook die van Kruidvat voor de oudste en gaan die ook voor de jongste gebruiken na de borstvoeding