7 Reacties
2 jaar geleden
Ons zoontje van 1,5 heeft vanaf de geboorte flesvoeding gekregen van het kruidvat. Hij heeft het altijd goed gedronken. En daarbij is het volgens mij zo dat alle zuigelingen voeding (met nummer 1 erop) bijna allemaal hetzelfde zijn want dat is verplicht. Vanaf nummer 2 zijn ze steeds meer verschillend.
Als je je er zelf niet goed bij voelt zou ik altijd even kijken wat wel goed voelt. Ik ga nu borstvoeding proberen te geven, mocht dit niet gaan dan krijgt ook deze baby flesvoeding van het kruidvat merk.
2 jaar geleden
Hier vind je info over palmolie en waarom het een minder gezonde keuze is (meer verzadigd vet) https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/palmolie.aspx
Ik keek even op de ah voeding en die lijkt wel palmolievrij,. Ik vermijd het met name in vast voedsel nu, dus palmolie vrije boter/chocopasta enzovoorts. Mooi meegenomen als de babyvoeding dat ook is 馃榿
2 jaar geleden
Iets wat echt slecht is voor een baby zal echt niet verkocht worden in Nederland. Mogen we in ieder geval van uit gaan toch?
Bij mijn dochter altijd nutrilon gebruikt, we kiezen nu voor Hero. Goede prijs en bijna overal te krijgen.