16 Reacties

vorig jaar

Heeft difrax niet ook speentjes? Geen idee of die op de fles lijkt

vorig jaar

Ookal de Philips soothie al geprobeerd? Die pakte mijn zoontje toen goed.

vorig jaar

Wij gebruiken de Difrax flesspeen, maar de speentjes van Difrax pakt hii niet. Hier werken de Philips Avent speentjes goed.

vorig jaar

Reactie op vanderkroft

Bij de etos heb je blauwe speentjes waar je je vinger in kan doen. Bij ons ...
Kun je die ook gebruiken zonder je vinger erin?

vorig jaar

Reactie op Devenyyy

Heeft difrax niet ook speentjes? Geen idee of die op de fles lijkt
Lijken helaas niet op de flesspeen

vorig jaar

Wij hadden eerst een difrax fopspeen maar deze pakte onze dochter niet. Nu een week of 2 Philips avent ultra air fopspeen en dit gaat goed!

vorig jaar

Deze van d'r brown lijk wel meest op

vorig jaar

Reactie op vanderkroft

Bij de etos heb je blauwe speentjes waar je je vinger in kan doen. Bij ons ...
Wij gebruiken ook zo'n soort speen bij onze dochter. Daar was het met de speen en zuigbehoefte ook drama. Na een paar weken pakt ze nu ook de difrax speen.

vorig jaar

Ik gebruik het speentje van medela met een gat erin om je vinger in te doen. Hij is erg fijn. Misschien ook iets voor jullie

vorig jaar

Oh nee wat lastig! Ik heb dit probleem ook gehad bij m’n oudste dochter 😫 ik had destijds een hele winkel aan spenen in huis…. En ze wilde alleen mijn pink en niet die van m’n vriend. Uiteindelijk toen ik het een beetje aan het opgeven was, pakte ze hem verrassend toch! Hier werd het uiteindelijk de Philips avent speen (lijkt helemaal niet op een pink). Ik deed dan eerst m’n pink in haar mond en warmde dan de speen heel goed op in m’n mond en verwisselde dan de pink met de speen en zo is ze er langzaamaan aan gewend, wellicht het proberen waard 🤷🏼‍♀️ en er zijn helaas ook kinderen zijn die het echt niet willen Succes!

vorig jaar

Hier gebruiken we ook het speentje van Medela met het gaatje erin

vorig jaar

Hier drinkt ze ook uit de difrax flessen en had moeite met een speen pakken. Wij hebben de medela speen gehaald en ze wilt niks anders 🥰

vorig jaar

Wij gebruiken het flesje difrax en fopspeen FRIGG. Ze pakte beide spenen gelijk na het geven van borstvoeding.

vorig jaar

Hier hetzelfde verhaal. Ze pakt alleen de Difrax fles en echt een heel assortiment spenen uitgeprobeerd. Utiendelijk bood Dr. Brown’s HappyPaci uitkomst.

vorig jaar

Wij gebruik de difrax flessen met difrax lovi speen