Onze dochter pakt weinig flesjes, alleen de Difrax pakt ze goed. Fopspenen is al helemaal drama. De bips pakt ze af en toe. Maar verder tot nu toe nog geen 1 andere speen. Het enige wat haar helpt is m’n pink. Maar dat is ook niet een ideale optie.
Dus nu gebruiken we de fles of m’n pink om aan haar zuigbehoefte te voldoen.
Wie heeft de gouden tip voor een fopspeen die lijkt op de flesspeen van de Difrax?
Bij de etos heb je blauwe speentjes waar je je vinger in kan doen. Bij ons ...
Wij gebruiken ook zo'n soort speen bij onze dochter. Daar was het met de speen en zuigbehoefte ook drama. Na een paar weken pakt ze nu ook de difrax speen.
Oh nee wat lastig! Ik heb dit probleem ook gehad bij m’n oudste dochter 😫 ik had destijds een hele winkel aan spenen in huis…. En ze wilde alleen mijn pink en niet die van m’n vriend.
Uiteindelijk toen ik het een beetje aan het opgeven was, pakte ze hem verrassend toch! Hier werd het uiteindelijk de Philips avent speen (lijkt helemaal niet op een pink). Ik deed dan eerst m’n pink in haar mond en warmde dan de speen heel goed op in m’n mond en verwisselde dan de pink met de speen en zo is ze er langzaamaan aan gewend, wellicht het proberen waard 🤷🏼♀️ en er zijn helaas ook kinderen zijn die het echt niet willen
Succes!
Hier hetzelfde verhaal. Ze pakt alleen de Difrax fles en echt een heel assortiment spenen uitgeprobeerd. Utiendelijk bood Dr. Brown’s HappyPaci uitkomst.