35 Reacties

2 jaar geleden
Wij wonen op een flatje dus denk dat ik het geboortekaartje wat groter print op een poster ofzo en dat op de raam/deur plak

2 jaar geleden
Wij hebben bij de eerste een bord via internet besteld. Vooraf al wel uitgekozen. Deze moest alleen op een paal geschroefd worden (gaten zaten er al in!)
En we hadden bij de Prenatal een ooievaar die "door" het raam heen was gevlogen.
Bord in de voortuin, ooievaar tegen ons slaapkamerraam boven.
Gaan we nu ook weer doen :)

2 jaar geleden
Hier gaat er een geboortebord rond van de vriendenclub (inmiddels 2 in omloop omdat er zoveel babies tegelijkertijd kwamen). Daar staan dan ook alle namen op van de kindjes, inmiddels 25 stuks sinds 2019. Met de mijne erbij 26 en precies 13 jongens en 13 meisjes :)
En ik verwacht ook een geboortebord van de buurtvereniging.
Zelf denk ik misschien nog wat slingers ofzo voor t raam te hangen. Moet er nog even achteraan!

2 jaar geleden
Voor onze eerste dochter heeft mijn moeder een mooi geboorte bord geschilderd voor in de tuin. Ik heb hem nog gehouden bij hangt boven de zandbak aan de schutting ❤️
Dit keer vanwege oktober baby wil ik een heks in de tuin die de baby zogenaamd komt brengen 😅 baby pop aan de bezemsteel leek me leuk voor die tijd van het jaar haha

2 jaar geleden
Ik heb zo'n raambord besteld met naam, lekker makkelijk. Met mijn dochterbhad ik mooie raamstickers laten maken, maar je bent dan zo afhankelijk van anderen om t te doen, ik kan het niet mooi plakken. Raamstickers zagen er wel heel mooi uit.

2 jaar geleden
Reactie op Joanna1988
Hier gaat er een geboortebord rond van de vriendenclub (inmiddels 2 in omlo ...
Wat leuk en bijzonder!

2 jaar geleden
Bij oudste hadden we niks (want lange ziekenhuisopname en bovenwoning).
Nu gaan we een geboortevlag bestellen die gewoon in de vlaggenhouder aan de gevel kan. Beetje over de top misschien, maar die kan de jaren erna ook gebruikt worden voor verjaardagen. En we mogen de ooievaar van de buren lenen. :)