35 Reacties

2 jaar geleden

Ik ga een raamsticker maken :)

2 jaar geleden

Ik zie dit soort vragen vaker voorbij komen maar ben er zo verbaasd over...😁 Bij ons is het juist al zolang ik me kan herinneren dat bijvoorbeeld de buurt iets zet, en de vrienden enz. Ik wist niet dat het wel eens gebeurde dat mensen dat dan zelf regelen?

2 jaar geleden

Mijn schoonvader heeft een soort paal met ooievaar en baby gemaakt. Daarop staat dan de naam

2 jaar geleden

Wij wonen op een flatje dus denk dat ik het geboortekaartje wat groter print op een poster ofzo en dat op de raam/deur plak

2 jaar geleden

Hier een vlaggenlijn voor het raam.

2 jaar geleden

Hier denk ik dat ik een vlaggenlijn koop met “hoera een meisje”. Die voor het raam en verder niks in de tuin 🙃.

2 jaar geleden

Wij hebben via marktplaats een geboortebord gevonden. Maar als dat niet was gelukt had ik zo’n bord voor op het raam gekocht :)

2 jaar geleden

Wij hebben bij de eerste een bord via internet besteld. Vooraf al wel uitgekozen. Deze moest alleen op een paal geschroefd worden (gaten zaten er al in!) En we hadden bij de Prenatal een ooievaar die "door" het raam heen was gevlogen. Bord in de voortuin, ooievaar tegen ons slaapkamerraam boven. Gaan we nu ook weer doen :)

2 jaar geleden

Hier gaat er een geboortebord rond van de vriendenclub (inmiddels 2 in omloop omdat er zoveel babies tegelijkertijd kwamen). Daar staan dan ook alle namen op van de kindjes, inmiddels 25 stuks sinds 2019. Met de mijne erbij 26 en precies 13 jongens en 13 meisjes :) En ik verwacht ook een geboortebord van de buurtvereniging. Zelf denk ik misschien nog wat slingers ofzo voor t raam te hangen. Moet er nog even achteraan!

2 jaar geleden

Voor onze eerste dochter heeft mijn moeder een mooi geboorte bord geschilderd voor in de tuin. Ik heb hem nog gehouden bij hangt boven de zandbak aan de schutting ❤️ Dit keer vanwege oktober baby wil ik een heks in de tuin die de baby zogenaamd komt brengen 😅 baby pop aan de bezemsteel leek me leuk voor die tijd van het jaar haha

2 jaar geleden

Zelf maken. Een bord met naam dat vinden we het leukst!

2 jaar geleden

Wij huren een ooievaarsnest

2 jaar geleden

Wij laten een sticker maken voor op het raam 🙈

2 jaar geleden

Hier zelf een geboortebord gemaakt!

2 jaar geleden

Ik heb zo'n raambord besteld met naam, lekker makkelijk. Met mijn dochterbhad ik mooie raamstickers laten maken, maar je bent dan zo afhankelijk van anderen om t te doen, ik kan het niet mooi plakken. Raamstickers zagen er wel heel mooi uit.

2 jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Hier gaat er een geboortebord rond van de vriendenclub (inmiddels 2 in omlo ...
Wat leuk en bijzonder!

2 jaar geleden

Bij onze dochter hebben we een geboortebord besteld die je aan je raam hangt, zelfde als het geboortekaartje. Hier is het niet gebruikelijk dat er vanuit het dorp iets wordt gedaan? Ook niet gehoord bij vrienden of familie uit omliggende dorpen/steden.

2 jaar geleden

Ik heb zelf een geboortebord gemaakt! Super leuk om te doen en heel makkelijk;)

2 jaar geleden

Bij oudste hadden we niks (want lange ziekenhuisopname en bovenwoning). Nu gaan we een geboortevlag bestellen die gewoon in de vlaggenhouder aan de gevel kan. Beetje over de top misschien, maar die kan de jaren erna ook gebruikt worden voor verjaardagen. En we mogen de ooievaar van de buren lenen. :)

2 jaar geleden

Mijn bompa heeft een ooievaar uit hout gemaakt waar dan zijn naam op een bordje rond de nek rond gaat🙈