5 Reacties
2 maanden geleden
Oh hier is dat al even maar ik ben niet zwanger 🤭 als ik ook maar iets heb geleerd van het afgelopen jaar dan is het wel dat alles een fase is.
Hij is natuurlijk afhankelijk geweest van mama en mama was zijn alles tot hij wat zelfstandiger werd. Ik geef nog bv maar hier ziet hij mij meer als tussendoortje dan iets anders. Voor spelen en verschonen loopt hij naar papa als die thuis is. En als er alleen mama is, tja dan is dat jammer 🤣 Ik moet zeggen dat ik dat ook wel iets of wat aanmoedig, als hij een voorkeur voor papa krijgt is het misschien wat minder lastig voor hem mocht ik wel zwanger worden 🤷♀️
2 maanden geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! 🥰
Ons zoontje (11,5 maand) is ook graag bij papa op het moment. Hele tijd spelen en donderjagen! Ik ben ook zwanger, 11+3. Speel wel even met hem, maar niet zo leuk als papa dat kan natuurlijk. Vindt het heel leuk om ze zo samen te zien. 😍 Voor knuffelen om te slapen komt hij bij mij. Verder is het hier ook vooral papa op het moment! 🤭
één maand geleden
Hier een mama die niet zwanger is van de 2e. Wel is dochter bijna 1. Ook haar gedrag is best veranderd. Ze word zeurderiger en kan heel boos worden als iets niet gaat zoals zij wil. Ik denk persoonlijk dat dit niet te maken heeft met jouw zwangerschap maar gewoon een fase is!