Hoi allemaal,
Mijn dochtertje is inmiddels 10 maanden en heeft nauwelijks interesse in eten. Ik dacht steeds: ach, dat komt wel. Maar nu begint het me wel erg lang te duren. Weet iemand wanneer het wijs is om hulp in te schakelen? (Ze groeit goed, is vrolijk en energiek, ontwikkelt zich goed, drinkt borstvoeding als een malle, dus verder geen problemen).
Achtergrond: wij zijn met 6 maanden gestart met hapjes op de Rapley manier. Dat vond ze leuk. Gooien met eten maar ook zeker af en toe wat opeten. Ik dacht even dat ze met een maand of acht de smaak te pakken had gekregen maar een paar weken geleden werd het minder. Nu eet ze af en toe (niet elke dag) een gepureerd fruithapje maar verder wil ze niks. Ze stopt de stukjes niet eens meer in mond (en ik kan ze ook niet in haar mond doen, dat weigert ze). Als we haar in haar kinderstoel zetten probeert ze er meestal uit te klimmen.
Iemand in hetzelfde schuitje? Ze hoeft van mij echt niet veel te eten, maar ik hoop steeds iets van verbetering te zien en dat blijft uit... Frustrerend! Iemand nog tips? Of herkenning?