21 Reacties
7 dagen geleden
Hier ook geen lievelings! Ja vind alle boekjes vooral heel leuk! Is nu 13 maand
7 dagen geleden
Hier ook niet! Knuffels is geen interesse in. Auto’s zijn allemaal even leuk, zolang er geluid uit komt en hij ermee kan gooien 😂
6 dagen geleden
Hier ook niet hoor. Boekjes vindt ie alles leuk, speelgoed heeft ie fases, knuffels heeft ie maar 2 (de rest is weggemoffeld door moi). Hij reageert wel heel heftig enthousiast op Old McDonald had a farm, dus je zou kunnen zeggen dat ie die als lievelingslied heeft 😂 Hij roept het hele nummer iiieeeaaaaaa iiieeeeaaaa 😂
6 dagen geleden
Weet niet als het als lievelings telt, maar mijn zoontje weet haarfijn de vleesjes van zijn bord te pakken en laat de rest staan of gaat ermee spelen😂 vooral kip
6 dagen geleden
Reactie op TessaD1997
Weet niet als het als lievelings telt, maar mijn zoontje weet haarfijn de v ...
😂😂😂
5 dagen geleden
Hier ook geen lievelings en in het meeste niet eens interesse.. knuffels boekjes en veel speelgoed boeit hem niks 🤔..
Vooral aan mama hangen 😩 al weken zo
5 dagen geleden
Hier ook een dreumes die geen lievelingsspeelgoed heeft. Vind dat best ideaal, hopelijk blijft het zo
4 dagen geleden
Reactie op Oktober21
Ik denk dat onze kindjes nog wat jong zijn om zich echt aan iets te hechten ...
Zou kunnen hoor. Ik heb wel meer gezien dat kinderen met 1 jaar al wel een lievelings knuffel hadden. Dochter van onze vrienden bijv wil nergens heen zonder haar nijntje 🤷♀️