21 Reacties

7 dagen geleden

Hier ook geen lievelings! Ja vind alle boekjes vooral heel leuk! Is nu 13 maand

7 dagen geleden

Hier ook niet! Knuffels is geen interesse in. Auto’s zijn allemaal even leuk, zolang er geluid uit komt en hij ermee kan gooien 😂

7 dagen geleden

Hier ook niet!

7 dagen geleden

Nee ook niet lievelings

6 dagen geleden

Hier ook geen lievelings- iets. Knuffels houdt hij wel van maar da hebben we een grote rondlopen, die vindt hij best 😝 de rest is ook als het maar te gooien en leeg te ruimen is, is prima.

6 dagen geleden

Hier ook niet hoor en ben daar best blij mee dan hoef ik niet te stressen dat dat “lievelingsding” niet kwijt of stuk oid gaat of dat je het vergeet en baby is niet te troosten..

6 dagen geleden

Ons zoontje heeft ook in niets een lievelings. Enkel mama en borstje zijn zijn lievelings 🤪

6 dagen geleden

Hier ook niet! Kijkt sowieso amper om naar knuffels, ze begint de pop nu wel interessant te vinden.

6 dagen geleden

Geen lievelings hier, en knuffels vindt hij helemaal niks. Hij lijkt wel iets meer favorieten boekjes te hebben, maar dat zijn er ondertussen 8 😂 en qua speeltjes heeft hij absoluut geen voorkeur. Prima denk ik ook eerlijk gezegd

6 dagen geleden

Niet per se een specifieke lievelingsknuffel. Wel de happy horse konijn, maar welke knuffel bij hem in bed ligt maakt niet zoveel uit. Zelf slaapt hij altijd met twee verschillende kleuren knuffels

6 dagen geleden

Hier ook niet hoor. Boekjes vindt ie alles leuk, speelgoed heeft ie fases, knuffels heeft ie maar 2 (de rest is weggemoffeld door moi). Hij reageert wel heel heftig enthousiast op Old McDonald had a farm, dus je zou kunnen zeggen dat ie die als lievelingslied heeft 😂 Hij roept het hele nummer iiieeeaaaaaa iiieeeeaaaa 😂

6 dagen geleden

Weet niet als het als lievelings telt, maar mijn zoontje weet haarfijn de vleesjes van zijn bord te pakken en laat de rest staan of gaat ermee spelen😂 vooral kip

6 dagen geleden

Reactie op TessaD1997

Weet niet als het als lievelings telt, maar mijn zoontje weet haarfijn de v ...
😂😂😂

6 dagen geleden

Reactie op Juf1993

Hier ook niet hoor. Boekjes vindt ie alles leuk, speelgoed heeft ie fases, ...
Hmmm in het kader daarvan heeft ze toch een lievelings: K-Liber - Viben haha, gaat ze helemaal los

5 dagen geleden

Hier ook geen lievelings en in het meeste niet eens interesse.. knuffels boekjes en veel speelgoed boeit hem niks 🤔.. Vooral aan mama hangen 😩 al weken zo

5 dagen geleden

Hier ook geen lievelings. Volgensmij ben ik dat 😅

5 dagen geleden

Ik denk dat onze kindjes nog wat jong zijn om zich echt aan iets te hechten? Die van mij heeft wel periodes waarin ze bepaalde boekjes/poppen leuker vindt dan anderen, maar dat wisselt ook en is niet z9 sterk dat ik het een lievelings zou noemen

5 dagen geleden

Hier ook een dreumes die geen lievelingsspeelgoed heeft. Vind dat best ideaal, hopelijk blijft het zo

4 dagen geleden

Reactie op Oktober21

Ik denk dat onze kindjes nog wat jong zijn om zich echt aan iets te hechten ...
Zou kunnen hoor. Ik heb wel meer gezien dat kinderen met 1 jaar al wel een lievelings knuffel hadden. Dochter van onze vrienden bijv wil nergens heen zonder haar nijntje 🤷‍♀️

4 dagen geleden

Hier ook niets wat haar lievelings is, vindt het wel prima zo