10 Reacties

3 dagen geleden

Wij hebben hier een afstandsbediening en een gamecontroller van V-tech

3 dagen geleden

Wij maken alles vast aan van de ringetje die je ook bij de kruidvat kan halen. En wij hebben zo'n fidget cube voor babies en verder van die knisper boekjes enzo

3 dagen geleden

Ik heb hier 2 linkies met aan 1 zo'n fidget ding met ringetjes en draaiende balletjes enzo en de andere is een dino met een piepneus die 3 sleutels vast heeft aan een ringetje. Is meestal wel voldoende voor korte ritten (tot 40 min). Als het langer is dan dat kan ik beter mee achterin gaan zitten 🫣

3 dagen geleden

Ook altijd muziek aan overigens. Begint met mijn man zn playlist (metal, rock enz), als zoonlief het niet leuk vind gaat de classic music for babies op 🫣 meestal gaat hij dan ook slapen

3 dagen geleden

We hebben nu een rammel boekje waar hij zich goed mee vermaakt, maar ben wel op zoek naar iets nieuws want na een tijdje is het vast niet meer zo interessant!

2 dagen geleden

Oo dit is heel erg maar wij hebben helemaal geen speelgoed 😅 Ze speelt vaak heel tevreden met haar eigen sok hahaha 🤣🤣

2 dagen geleden

Wat hier een grote hit is, en het is niet eens speelgoed, is een spiegel op de hoofdsteun. Zo kan hij ons zien en wij hem. Hij heeft de grootste gesprekken met zichzelf via die spiegel 😆

één dag geleden

Hier ook nooit speelgoed gehad in de auto. Binnen een kwartiertje zijn ze allemaal in slaap, heerlijk!

één dag geleden

Reactie op Floma

Oo dit is heel erg maar wij hebben helemaal geen speelgoed 😅 Ze speelt vaa ...
Hier ook hoor haha, of hij kijkt naar buiten, kletst naar/tegen ons via de spiegel. Toen we naar Spanje reden hadden we best veel speelgoed voor hem in de auto liggen, maar alles vloog na een paar minuten door de auto 😅

één dag geleden

Reactie op Floma

Oo dit is heel erg maar wij hebben helemaal geen speelgoed 😅 Ze speelt vaa ...
Hier trekt hij zn sokken uit en begint dan te gillen 🤦‍♀️