10 Reacties

16 dagen geleden

La Roche Posay lipikar balm! Ik zweer hier echt bij. Hij is lekker vettig en gebruik m nu zelf ook.

16 dagen geleden

Sheabutter met frambozenpitolie!

16 dagen geleden

Ik ben ook heel tevreden over sheabutter!

16 dagen geleden

Voor de eczeemgevoelige huid van onze dochter gebruiken wij Lanette zalf van de apotheek. Houdt het heel vet maar trekt ook goed in

16 dagen geleden

Welke sheabutter gebruiken jullie? Is allemaal zo klein verpakt en best prijzig. Als ik dat iedere x moet smeren dan loopt het aardig op of gebruik je maar heel weinig?

16 dagen geleden

Deze van de apotheek!

16 dagen geleden

Reactie op eva123456789

Welke sheabutter gebruiken jullie? Is allemaal zo klein verpakt en best pri ...
https://www.berivita.com/butters/sheabutter/shea-butter-ongeraffineerd-500ml?_gl=1*1m4sgxl*_up*MQ..&gclid=CjwKCAiAxKy5BhBbEiwAYiW--3tKMsD_iyr8RNYB9z8yULg49mTFC2RflZuyP1FOubheanNxibLUkBoCFbkQAvD_BwE Heel blij met deze en doe er echt al een half jaar mee

16 dagen geleden

Ons zoontje heeft een heel droge en eczeemgevoelige huid. Nu smeren we dagelijks met frambozenzalf en als het erg droog is met shea butter. Ik bestel het zelf bij puur geluk store. Niet goedkoop, maar de meeste andere fijne zalf ook niet. Voorheen was ik ook best tevreden met cetomacrogol vaseline (op de witte vegen in de kleding na) en la Roche posay lipikar. Vind het idee wel fijner dat frambozenzalf en shea butter natuurlijke producten zijn en ze werken echt fijn.

16 dagen geleden

Shea butter idd! Prijzig maar soms aanbieding. Had 1 + 1 gratis laatst op grote pot bij houlistic doula.

9 dagen geleden

Uiteindelijk gekozen voor shea butter. Bedankt allemaal!!