12 Reacties

13 dagen geleden

Mijn man doet alles als ik ziek ben ☺️

13 dagen geleden

Wij waren allebei tegelijk ziek afgelopen weekend, moet zeggen dat het best zwaar was met een korte nacht van de buikgriep en een vrolijk meisje dat de volgende dag aandacht nodig heeft. Maar hebben het overleefd 😂 Ik geef borstvoeding dus er zal toch nog veel vanaf mij moeten komen.

13 dagen geleden

Dan gaat baby naar opa of oma denk ik.. maar mijn man heeft een eigen bedrijf dus ziektedagen zijn dure dagen.

13 dagen geleden

Wij doen het samen. Meestal lopen we niet precies tegelijkertijd qua ziekte. Er is altijd wel 1 van ons 2 die zich ietsjes beter voelt en het kan opbrengen. Dus om en om. Het is op zulke momenten echt zwaar, dus blij dat m'n vriend nooit "mannengriep" heeft ;-)

13 dagen geleden

Reactie op onkruidvergaatniet

Mijn man doet alles als ik ziek ben ☺️
Mijnen ook

13 dagen geleden

Hmmm geen idee eigenlijk ik word nooit ziek 🤣 ja 1x in de 4-5 jaar met kerst... Over het ais de zorg altijd volledig voor mij, tenzij papa thuis is. Ik ben ook nog niet ongesteld geworden dus hoe zwaar het allemaal nog gaat worden... geen idee 🤷‍♀️ (Voor de zwangerschap kon ik 2/4 dagen mn bed niet uit vd pijn dus dat wordt nog wat😵‍💫)

13 dagen geleden

Reactie op metalharpey

Hmmm geen idee eigenlijk ik word nooit ziek 🤣 ja 1x in de 4-5 jaar met ker ...
Ais = algemeen (telefoon doet raar xd)

13 dagen geleden

Als ik echt, echt ziek ben, dan is het >> ik ga naar bed, succes!!!! 🤣 terwijl ik dagelijks alle zorg op mij neem. Ja..zulke dagen zorgen er wel voor dat je man het weer eens waardeerd wat je allemaal doet op een dag 😂

13 dagen geleden

Reactie op metalharpey

Hmmm geen idee eigenlijk ik word nooit ziek 🤣 ja 1x in de 4-5 jaar met ker ...
Ik eerder ook serieus nooit. Jaren niet ziek.. nu heb ik +-3x per jaar buikgriep.. leuk die opvang 🤣

13 dagen geleden

Reactie op Januari2023

Ik eerder ook serieus nooit. Jaren niet ziek.. nu heb ik +-3x per jaar bui ...
Haha mijn zoontje gaat (nog) niet naar de opvang, ik ben zelf volledig afgekeurd dus hij blijft lekker bij mij 🤭 Wel 1x per week zwemmen en als ze weer een activiteit doen bij R-Newt gaan we ook 🙃

13 dagen geleden

Reactie op metalharpey

Haha mijn zoontje gaat (nog) niet naar de opvang, ik ben zelf volledig afge ...
Dan start het voor jou waarschijnlijk als hij naar school gaat 🤣 fijn dat je zoveel met hem kan zijn❤️

13 dagen geleden

Wij verdelen het zoals t op dat moment kan. Dus de ene keer vang ik op, de andere keer m’n man. Zijn regeling voor zorgverlof is beter, mijn werk is wat flexibeler. Bij ziekte checken we bij elkaar wie wat kan doen. En als ik of hij ook ziek is, dan proberen we diegene zoveel mogelijk vrij te houden. Maar helemaal lukt dat nooit. als iedereen ziek is dan is t gewoon op ons tandvlees door tot het beter gaat