34 Reacties

één maand geleden

Reactie op Janneke Renee

Ik ben naar een logopedist gegaan. Deed wonderen. Moest een strak ritme aan ...
Welke fles hebben jullie?

één maand geleden

Reactie op Janneke Renee

Ik ben naar een logopedist gegaan. Deed wonderen. Moest een strak ritme aan ...
Heb je dit gedaan toen je kindje rond de 6 maanden was of al eerder? Ik verlies de hoop een beetje doordat ze al 6 maanden is… Gelukkig geniet ze van haar hapjes en krijgt ze zo ook nog wat binnen, maar een melkvoeding anders dan de borst lukt echt niet. Fijn om tips met elkaar te delen hier!

één maand geleden

Hier is hij nu bijna 6 maanden oud, maar hij lijkt hapjes ook nog niet lekker te vinden. We zijn begonnen met 5 maand

één maand geleden

Onze dochter lukt het ook niet om uit de fles te drinken helaas. Ik vind het echt een drama! Ik ben weer aan het werk dus nu wordt ze steeds naar m'n werk gebracht en voed ik daar. Verre van ideaal. Ik ben wel benieuwd met welke fles jullie oefenen! Misschien nog een tip: je kunt ook de melk indikken met rijstebloem en lepelend geven. Bij ons komt er op deze manier niet heel veel binnen maar misschien bij jullie wel

23 dagen geleden

Na goede reviews hebben wij de lansinoh fles besteld en je raad het niet, hij drinkt hem meteen! Hopelijk hebben jullie ook wat aan deze tip. Ik vind het dan wel weer jammer dat ik niet meer heen en weer hoef te rijden naar de opvang om live te voeden.

23 dagen geleden

Reactie op andrea12394

Na goede reviews hebben wij de lansinoh fles besteld en je raad het niet, h ...
Ik heb de difrax S-speen, Suavinex Zero Zero, Lansinoh en de emulait gebruikt en ze pakt ze helaas allemaal niet..

9 dagen geleden

Een succesje: mijn dochter (nu 7 maanden) drinkt opeens goed uit de fles terwijl ze hem echt weigerde al die tijd. Eerst al huilen als ze hem zag. Ik heb toch doorgezet en we hebben de fles ook gewoon gegeven terwijl ze er alleen op sabbelde en op beet (zelf vasthouden en wennen aan dat ding). En opeens afgelopen zaterdag drinkt ze zo de hele fles leeg. En het maakt zelfs niet meer uit welke fles (lanisoh of avent heb ik) O ze moet wel echt honger hebben.

6 dagen geleden

Reactie op Jojo35

Een succesje: mijn dochter (nu 7 maanden) drinkt opeens goed uit de fles te ...
Wat goed!! En bedankt voor de motivatie! Ik dacht ineens dat ik ook nu elke dag even met water in de fles kan oefenen, scheelt weer melk verspilling, dus ik ga er ook weer even mee aan de slag

5 dagen geleden

Jaaa ze heeft net bij m’n moeder terwijl ik een paar uur weg was 60 ml gedronken!! Wat een succes

2 dagen geleden

Hi mama’s! Voor de mama’s waarvan het kindje nog steeds niet de fles pakt en die aan het werkt zijn. Hoe doen jullie dat? Krijgt jullie kindje dan terwijl jullie aan het werk zijn geen drinken of? 😊

2 dagen geleden

Reactie op Liefsdanielle

Hi mama’s! Voor de mama’s waarvan het kindje nog steeds niet de fles pakt ...
Je hebt het recht om tot 9 maanden te voeden. Je kunt dus bijvoorbeeld naar de opvang om live te voeden tussendoor (als dat natuurlijk een mogelijkheid is).

2 dagen geleden

Reactie op Liefsdanielle

Hi mama’s! Voor de mama’s waarvan het kindje nog steeds niet de fles pakt ...
Ik gebruik het recht om te voeden door een uur later te gaan werken en een uur eerder te stoppen. In mijn pauze ga ik op en neer om een keer te voeden. Dus werk 2x 3 uur op een dag. Mede daardoor wel maar 2 dagen gaan werken nu. Bij 9 maanden ga ik (bijna) zomervakantie in (onderwijs) en hoop daarna niet meer op en neer te hoeven. Ben jij alweer begonnen? Hoe doe jij het?