1007 Reacties

één jaar geleden

Gisteren een hele vroege echo gehad (5.1). Vruchtzakje heel duidelijk te zien. Op de afdruk zie je het vruchtje zelf niet, tijdens de echo zelf en op het filmpje zie je wel soms een schim, wat het vruchtje zelf is. Alles perfect in orde wat te verwachten is op 5 weken zei de vroedvrouw. 20/02 een nieuwe echo, dan is het 7+5 en krijgen we als alles goed blijft gaan een kloppend hartje te zien. 🥰

één jaar geleden

Ik heb 20 februari de eerste echo, dan ben ik als het goed is 7 weken! Ik ben zo benieuwd.

één jaar geleden

20 februari de 1ste echo. Volgens de berekening ben ik dan 7weken. Zo spannend, maar ook heel erg benieuwd 😍

één jaar geleden

Reactie op Oktober23

Ik heb 20 februari de eerste echo, dan ben ik als het goed is 7 weken! Ik b ...
Zo leuk, ik 27februari eerste echo en dan ben ik 8 weken dus lopen we gelijk! 😁 Proficiat!

één jaar geleden

Reactie op Moon91

20 februari de 1ste echo. Volgens de berekening ben ik dan 7weken. Zo span ...
Ik 27februari eerste echo op 8 weken dus lopen we gelijk! 😁 Proficiat! 🥳

één jaar geleden

Hier de 27e de eerste echo en zal dan volgens mijn berekening 8 weken zijn 🥰

één jaar geleden

Reactie op Mem1995

Hier de 27e de eerste echo en zal dan volgens mijn berekening 8 weken zijn ...
Lopen we hier precies allemaal gelijk!? 🤣🤗

één jaar geleden

Ik op 21 feb en zit dan op 7 + 2, dus zelfde timing hier ook ☺️

één jaar geleden

Ik heb 23 februari de eerste echo, met 7+6. Het is moeilijk om te wachten vind ik! 🍀

één jaar geleden

Ik moet ook nog even geduld hebben... 28 februari.. dan ben ik 8w6d zoals het nu lijkt....

één jaar geleden

27 februari eerste echo met, zoals het nu lijkt, 7w4d 🥰

één jaar geleden

17 februari op 7weken precies! In het ziekenhuis weliswaar. Iemand een idee of het vaginaal of via de buik is? Ik denk namelijk het eerste.

één jaar geleden

Reactie op SabinaN

17 februari op 7weken precies! In het ziekenhuis weliswaar. Iemand een idee ...
Vaak beginnen ze gewoon via de buik, lukt dat niet dan vaginaal. Tenzij je al bijv. een keizersnede hebt gehad, dan kunnen ze vaak de eerste weken niets zien door het litteken..

één jaar geleden

Ik heb 24 februari en ben dan 7+6. Ik vind het ook heel lastig om te wachten tot dan! Ben een beetje bang om nu al te blij en enthousiast te zijn omdat het dan misschien ook een teleurstelling kan zijn.. hebben meer mensen dit? (Eerste kindje)

één jaar geleden

Reactie op Evi000

Ik heb 24 februari en ben dan 7+6. Ik vind het ook heel lastig om te wachte ...
Ik heb dit ook heel erg. Ik moet nog wachten tot 2 maart helaas. Ik zou dan 8+4 zijn (ook eerste kindje). Voor mijn gevoel gaan de dagen zo langzaam. Durf nog niet te enthousiast te zijn.

één jaar geleden

Reactie op Evi000

Ik heb 24 februari en ben dan 7+6. Ik vind het ook heel lastig om te wachte ...
Heel erg herkenbaar. Ik moet nog een afspraak maken bij de VLK. Maar wrs kom ik daar dan ook pas over 3-4 weken… ik wil de tijd gewoon doorspoelen tot de eerste echo. Het is nu nog zo ontastbaar dat ik zwanger ben🫢

één jaar geleden

Jaa zo spannend! 14/2 eerste echo met 7 weken 😌

één jaar geleden

20 februari eerste echo. Ik ben dan 7+1 weken

één jaar geleden

Reactie op kelly259

Ik heb dit ook heel erg. Ik moet nog wachten tot 2 maart helaas. Ik zou dan ...
Ah echt precies dit.. Hier ook de eerste keer. De tijd kruipt echt voorbij! Ik heb 22 februari met 8 weken de eerste echo. Ik kan echt niet wachten tot dan..

één jaar geleden

Ik merk dat ik van dag tot dag een beetje onzeker kan zijn.. Mijn kwaaltjes wisselen dan ook onwijs per dag. De ene dag voel ik van alles en de andere dag merk ik bijna niets. Ik ben nu 5+4 en ik heb 17 feb mijn eerste echo. Dan zal ik 7+3 zijn! Ik kan niet wachten. Gewoon om even te zien dat alles oké is. Even de bevestiging te hebben. Nog meer meiden waarbij ze onzeker worden door wisselende kwaaltjes?