1007 Reacties

één jaar geleden

Reactie op 🤞🏻🍀🙏🏻

Lopen we hier precies allemaal gelijk!? 🤣🤗
Ik ook 27e eerste echo en ben dan ook 8 weken 😅

één jaar geleden

23 februari de eerste echo dan precies 7 weken

één jaar geleden

1 maart de eerste echo! Waarschijnlijk ben ik dan 7+3 😁😁😊😊

één jaar geleden

22 februari de eerste echo 7wkn en 3 dgn dan.. duurt zo lang tot die eerst echo, nooit bij stil gestaan hoe spannend het is.

één jaar geleden

21 februari eerste echo, dan ben ik 7+3 dagen!🥰

één jaar geleden

23 februari de eerste echo en dan ben ik 7+5. Spannend 🙈

één jaar geleden

Reactie op xsorayaa

Ik merk dat ik van dag tot dag een beetje onzeker kan zijn.. Mijn kwaaltjes ...
Hey, ik word ook soms onzeker door de wisselende kwaaltjes. Dat we maar snel onze eerste echo hebben.

één jaar geleden

Reactie op Evi000

Ik heb 24 februari en ben dan 7+6. Ik vind het ook heel lastig om te wachte ...
Ja, heel herkenbaar! Zelf heb ik vorig jaar een miskraam gehad dus ook mede daardoor heel spannend!

één jaar geleden

Reactie op Rooss

Heel erg herkenbaar. Ik moet nog een afspraak maken bij de VLK. Maar wrs ko ...
Heel herkenbaar!!

één jaar geleden

Wat veel echo's op 20/2, ik ook! Ben dan 8+1, heel benieuwd 🤗 M'n geduld wordt aardig getest zo met het wachten op de echo..

één jaar geleden

Hier op 22 feb eerste echo, ben dan 8+2. 2e kindje maar opnieuw is het geduld hebben heel moeilijk en is het ontastbaar dat er een kindje groeit. Eerst weer zien voor we het echt kunnen geloven :)

één jaar geleden

16 februari echo bij 7+2. Nog even in spanning afwachten ♥️

één jaar geleden

20 febr mijn eerste echo dan ben ik 7+6 kan niet meer wachten😍

één jaar geleden

Haaaaa wat leuk ik ook 20 februari de eerste en dan 7 weken + 1 dag😃🙏🏼

één jaar geleden

Ik ook 20 februari en dan 7+1! Spannend 😃

één jaar geleden

Reactie op Evi000

Ik heb 24 februari en ben dan 7+6. Ik vind het ook heel lastig om te wachte ...
Ik herken het. Ik heb hiervoor twee missed abortions gehad, maar bij beiden had ik ook niet een goed gevoel. Ondanks dat ik nog niet een goede echo heb meegemaakt weet ik wel: je kan er beter van genieten dan je zorgen maken. Als je je zorgen maakt en alles is goed, dan heb je je zorgen gemaakt voor niks terwijl je had kunnen genieten. Als je je zorgen maakt en het blijkt mis te zijn, dan heb je dubbel zorgen gemaakt. Geniet in het moment, kijk nog niet te ver vooruit als je bang bent voor een teleurstelling en blijf hoop houden.

één jaar geleden

Spannend! Ik krijg mijn eerste echo rond 21 maart, dan zit ik op 12 weken. Ik woon tot de zomer nog in Noorwegen en hier is de zwangerschapszorg wat anders geregeld en wat verder bij huis vandaan. Voor deze echo afspraak mogen we dik 3 uur enkele reis rijden. En het is een duur grapje bij een privé kliniek 😅 Hopelijk krijgt iedereen snel mooie echo’s te zien ❤️

één jaar geleden

Ik zit in het buitenland dus ik.moet eerst nog het een en ander uitzoeken voor ik de afspraak kan maken.

één jaar geleden

Hier 28 februari eerste echo. Spannend na de miskraam die we hadden met elf weken

één jaar geleden

Reactie op SabinaN

17 februari op 7weken precies! In het ziekenhuis weliswaar. Iemand een idee ...
Ik denk vaginaal. Onze verloskundig doet dit altijd. Zodat als ze niks vinden je geen extra stress hebt. Vaginaal is altijd beter te zien. Bij mijn miskraam met 11 weken deed het ziekenhuis het ook vaginaal.