Hai mama’s mijn dochter is nu 8,5 maand en heeft al aardig wat haar maar ik weet niet wat ik er mee kan hebben jullie misschien paar foto’s hoe jullie je kindjes der haar doen of ideetjes
Die van mij zit ook niet stil, ik beweeg met haar mee 😅 het is een aparte voorstelling. Plastic elastiekjes trekt ze bij mij er ook zo uit. Wel een doorbraak, een soort klein invlechtje gemaakt. Wel voelen waar het zit, maar ze trekt het er (nog) niet uit.
Maar hóe zitten jullie meisjes stil tijdens het doen van de haren? 😅
Ik doe haar haren 's ochtends in bad of in haar eetstoel en afleiden met iets wat ze interessant vindt. Echt stil zit ze niet maar ze laat het wel goed toe.
Leuk zeg! Hoe heb je dit gedaan? Heb je een duidelijkere foto? Deze app maa ...
Ik hoop dat deze iets duidijker is, was gister. Maar anders doe ik het opnieuw en stuur er nog eentje! nat maken, naar 1 kant kammen en dan een vlechtjes maken en wat haartjes aan beide kanten erbij pakken en laten eindigen in een vlechtje.
Leuk! ziet er ook uit alsof dit goed blijft zitten. Ik gebruik doorzichtige plastic elastiekjes, al krijgt ze die er dus wel uit als ik er een staart mee maak.
Ik hoop dat deze iets duidijker is, was gister. Maar anders doe ik het opni ...
Ja top! En duidelijke uitleg ook, thanks 😊 Ik ga het morgen proberen bij d’r. Heb vandaag een knotje bij haar kunnen maken achterop haar hoofd, de combi met jouw vlechtje lijkt me fantastisch!