5 Reacties

2 maanden geleden

Ik had er ook nog sinds kort last van. Wat bij mij hielp is om het even wat minder te wassen en een beetje vet te houden en verder veel borstelen

2 maanden geleden

Ik had ook bizar veel uitval! Gebruik de gummies van Etos, en het is gestopt. Of het echt daarvan komt weet ik niet, maar wie weet!

2 maanden geleden

Geen tip helaas. Wel herkenning! Hier ook nog steeds onwijs veel uitval dus ik volg even mee 😊

2 maanden geleden

Hier ook nog steeds. Ik had altijd al wel veel haaruitval, maar nu echt extreem. Ik kan het helemaal niet meer los dragen😢 misschien een vitamine B complex bijslikken? Of gezonder/gevarieerder eten? Daar ligt het bij mij ook wel een beetje aan denk ik.

2 maanden geleden

Ik heb het ook heel erg gehad. Begon een paar maanden nadat ik was gestopt met borstvoeding en heeft ook echt wel een paar maanden geduurd.. ik trok er hele plukken tegelijk uit en alles zat onder het haar. De wasmachine raakte zelfs verstopt van al dat haar. Echt vreselijk vond ik het. De kapper zei dat bijna elke vrouw het wel in meer of mindere mate heeft na een zwangerschap/borstvoedingperiode en dat het hormonaal is en dus niet zomaar op te lossen met vitamines. Ik heb er niks aan gedaan en het is vanzelf weer over gegaan. Het begint nu weer een beetje te groeien en nu heb ik allemaal van die korte sprietjes die niet te temmen zijn, ook niet fijn, maar ik ben in ieder geval blij dat het weer een beetje terug komt.