8 Reacties
één maand geleden
Ja dit was wel precies zoals mijn zoontje het ook heeft gehad. Ik merkte overdag eigenlijk niks aan hem, behalve een snotneus. Hij was super vrolijk.
De nachten heel moeilijk in slaap te krijgen en al helemaal moeilijk weg te leggen. Heeft ongeveer een week geduurd en nu gaat het inslapen weer beter.
één maand geleden
Hier ook hand/voet/mondziekte gehad vorige week. Minimale klachten gelukkig, één nacht gehad waarop hij niet lekker was. En door blaasje in zijn mond deed eten soms pijn.
één maand geleden
Heel herkenbaar!! Wel ook zaterdag overdag veel geweend (schreeuwen) en niet willen eten en drinken. Dat gaat nu wel wat beter maar de nachten bleven slecht. Uiteindelijk vandaag terug naar de dokter geweest en hij heeft nog een oorontsteking er bovenop gekregen. De combinatie zal al helemaal niet helpen met slapen... wij gaan nu nacht 4 in. Hopelijk snel beter. Wel opvallend hoeveel kindjes het hebben!
één maand geleden
Reactie op ldcp
Vervelend hoor. Fijn dat het weer beter gaat nu! Goed om herkenning te leze ...
Met hem wel, maar helaas heb ik het zelf nu ook. Ik ben er goed beroerd van, vooral mijn hele mond is kapot vanbinnen, dat doet echt zoveel zeer!
Hoop dat het jullie bespaard blijft!