14 Reacties

2 maanden geleden

Dochtertje is van 18/10 Klappen handjes doet ze nu wel al een tijdje (het hele liedje) Zwaaien pas een aantal dagen

2 maanden geleden

Mijn zoontje is bijna 11 maanden en heeft net een beginnetje gemaakt met zwaaien. Heel af en toe doet hij het soort van terug 馃槀 maar dat is pas sinds een week. Dus totaal normaal denk ik

2 maanden geleden

Oh ja en klappen nog totaal niet 馃槀

2 maanden geleden

Nu 1 jaar vandaag. Klappen doet hij sinds hij precies 11 maanden was. Zwaaien leek er een beetje aan te komen, maar nu doet hij dat niet meer. Komt vanzelf wel 馃槉

2 maanden geleden

Zwaaien wel, klappen niet 馃槉 5 september 11 maanden

2 maanden geleden

Reactie op Jool88

Nu 1 jaar vandaag. Klappen doet hij sinds hij precies 11 maanden was. Zwaai ...
Gefeliciteerd!鉂わ笍

2 maanden geleden

As zaterdag wordt hij een (te vroeg geboren), doet beide nog niet echt! Maak me er ook geen zorgen om. Hij loopt al wel en zegt al 5 woorden dus hij heeft geen tijd om te zwaaien denk ik馃ぃ

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Leuk om de reacties te lezen :)! Nee, zorgen maken doe ik gelukkig niet. Vind klappen en zwaaien zo leuk, net zoals dansen op de muziek 馃榾.

2 maanden geleden

Zwaaien doet hij al een tijdje en lijkt zelfs te snappen wanneer wel en wanneer niet zwaaien. Klappen doet hij niet. Ik denk ook misschien omdat hij ons altijd ziet zwaaien maar nooit klappen maar dat is een aanname uiteraard. Hij is 10 maanden.

2 maanden geleden

Nee hoor hier ook niet! Een week heeft hij gezwaaid een paar maanden geleden, en daarna nooit meer馃槤. Klappen ook nog niet. Hier van 10-10!

2 maanden geleden

Hier doet hij het ook nog niet. Hij is bijna 10 maanden. Het enige wat hij wel doet is mijn handen pakken en dan samen klappen. Maar andersom wil hij dat dan weer niet馃檭

2 maanden geleden

Zoontje van 14/10 is veelste druk met proberen los te lopen 馃ぃ zwaaien begint wat te komen, klappen echt totaal niet. Interesseert hem nog niet zo 馃き

2 maanden geleden

Hier wel al een hele tijd klappen en zwaaien. Maar een beetje obsessief 馃ゲ馃槀 hij staat ermee op en gaat ermee naar bed haha

2 maanden geleden

Ik kan ook niet van de andere kinderen herinneren hoe oud ze waren. Nu zing ik af en toe "klap eens in je handjes" en ben ik de enige die blij blij blij doet en ze lacht me nog net niet uit.