Mijn zoontje is bijna 11 maanden en heeft net een beginnetje gemaakt met zwaaien. Heel af en toe doet hij het soort van terug 馃槀 maar dat is pas sinds een week. Dus totaal normaal denk ik
Nu 1 jaar vandaag. Klappen doet hij sinds hij precies 11 maanden was. Zwaaien leek er een beetje aan te komen, maar nu doet hij dat niet meer. Komt vanzelf wel 馃槉
As zaterdag wordt hij een (te vroeg geboren), doet beide nog niet echt! Maak me er ook geen zorgen om. Hij loopt al wel en zegt al 5 woorden dus hij heeft geen tijd om te zwaaien denk ik馃ぃ
Gefeliciteerd! Leuk om de reacties te lezen :)! Nee, zorgen maken doe ik gelukkig niet. Vind klappen en zwaaien zo leuk, net zoals dansen op de muziek 馃榾.
Zwaaien doet hij al een tijdje en lijkt zelfs te snappen wanneer wel en wanneer niet zwaaien. Klappen doet hij niet. Ik denk ook misschien omdat hij ons altijd ziet zwaaien maar nooit klappen maar dat is een aanname uiteraard. Hij is 10 maanden.
Hier doet hij het ook nog niet. Hij is bijna 10 maanden. Het enige wat hij wel doet is mijn handen pakken en dan samen klappen. Maar andersom wil hij dat dan weer niet馃檭
Ik kan ook niet van de andere kinderen herinneren hoe oud ze waren. Nu zing ik af en toe "klap eens in je handjes" en ben ik de enige die blij blij blij doet en ze lacht me nog net niet uit.