7 Reacties
3 maanden geleden
Ik werkte eerst 4 dagen en mijn man was thuis als ik werkte en 1 dag opvang. Nu heeft mijn man een hersen infarct gehad en is lang van huis geweest en ik was volledig thuis. Nu door een depressie ben ik ook thuis, onze dochter van bijna 10 maanden is zoveel aanhankelijker dan ooit te voren. De hele dag roept ze mama en wil ze knuffelen. Maar ik denk dat elk kind anders is
3 maanden geleden
Reactie op daniek19933
Ik werkte eerst 4 dagen en mijn man was thuis als ik werkte en 1 dag opvang ...
Voorheen ging ze echt veel aan mijn man, nog steeds, maar als ze mij ziet wil ze meteen naar mij haha
3 maanden geleden
Mijn werkt meer dan ik en hij is dol op mijn man. Ook heeft hij een periode gehad dat hij alleen maar oma wou. Die kwam wel vaak langs maar echt niet elke dag ofzo.
3 maanden geleden
Ik zou zeggen "nee" ik zit al een hele tijd thuis maar uiteindelijk is ze altijd blijer om de persoon te zien die van het werk thuis komt en is ze mij cruw gezegd echt kotsmoe gezien af en toe🤣😅
3 maanden geleden
Reactie op daniek19933
Ik werkte eerst 4 dagen en mijn man was thuis als ik werkte en 1 dag opvang ...
Joh wat pittig voor jullie, sterkte!
3 maanden geleden
Reactie op desteney2002
Ik zou zeggen "nee" ik zit al een hele tijd thuis maar uiteindelijk is ze a ...
Herkenbaar! Ik ben heel veel thuis en merk dat ze dan blij zijn als je dan na een poosje weggeweest te zijn weer terugkomt. Dan hebben ze je echt gemist!
3 maanden geleden
Nou bij mij is het juist andersom. Ik werk maar drie dagen, dus ben vier dagen met de kinderen. Maar als mijn man thuis is, is het papa papa papa (zoon 2.5). Dus bij mij is het zeker niet dat die zich meer aan mij hecht.