8 Reacties

één maand geleden

Ik volg! Mijn kindje ook zoveel oorontsteking. Nu ook verwijzing gekregen en ben zo bang voor mijn meisje met narcose en de hele operatie :(

één maand geleden

Reactie op elizzzz

Ik volg! Mijn kindje ook zoveel oorontsteking. Nu ook verwijzing gekregen e ...
Pff ik ook. Zie het moment dat ik hem achter moet laten al voor me..

één maand geleden

Reactie op celinevhm

Pff ik ook. Zie het moment dat ik hem achter moet laten al voor me..
Ja hou op! Daar denk ik alleen maar aan. Wil dit gewoon niet. Maar tegenstrijdig want ja, je wilt ook niet dat ze elke keer pijn hebben

één maand geleden

Nog niet, volgende maand intake maar ze krijgt ze wel. Onze oudste van 4 heeft afgelopen juli voor de 4e keer buisjes gehad.

25 dagen geleden

Onze dochter kreeg in juli buisjes toen ze 10maand werd. Helemaal blij mee! De ingreep zelf hield echt niet veel in en deze maand opnieuw een oorontsteking gehad maar het vocht liep er mooi uit en geen koorts meer. Wel nog oordruppels moeten indoen maar verder geen last gehad.

24 dagen geleden

Ja onze dochter heeft met 11 maanden buisjes gekregen tijdens haar gehemelte sluiting (geboren met open gehemelte). Ik vond het ontzettend spannend vooraf, maar het was echt heel erg meegevallen. De eerste week zat ze nog aan haar oortjes maar sindsdien lijkt ze nergens meer last van te hebben. Buisjes zetten duurt in principe maar een kwartiertje en ze mogen dezelfde dag alweer naar huis. Ook mochten we bij haar blijven tot ze in slaap viel wat we heel fijn vonden. (wonen wel in de VS dus kan iets anders zijn in NL).

24 dagen geleden

Thanks! Hier staat de afspraak inmiddels ook gepland.

24 dagen geleden

Niet bij onze jongste maar wel de oudste. Hij was 2 toen. Wel wat ouder dus. Ik vond het erg spannend maar viel gelukkig mee. Toen hij in slaap werd gebracht was mijn man erbij omdat ik toen zwanger was. Ons zoontje was toen erg aan het tegen werken en ging " vechtend" de narcose is. Dat vond mijn man erg naar om te zien. De ingreep zelf duurde ontzettend kort, zijn neusamandelen werden ook weggebrand. Hij was erg huilerig toen hij wakker werd en moest direct spugen. Daarna was hij nog steeds wat misselijk en heeft ook 2 keer gespuugd. Toen hij een half uurtje verder was, was hij alweer aan het spelen op een auto in de gang. Toen we na ongeveer 3 uurtjes thuis waren ging het weer prima, wel wat hangerig. Volgende dag nergens meer last van. Het is de beste keuze geweest die we konden maken want sinds dien helemaal geen oorontstekingen meer gehad en ook veel minder heftig ziek. Nu is er 1 buisje uit en plannen we weer een nieuwe afspraak om nieuwe buisjes te plaatsen omdat nu de oorpijn weer terug komt. Hij is nu bijna 4 , dus ruim een jaar hebben ze goed gezeten.