15 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben die van de action! Gebruiken hem altijd om flesjes mee klaar te maken! :-) scheelt ook weer energie als je bijv een pannetje water wilt koken, dan vul ik het met water uit de dispenser. Of als je soep wilt maken is het sneller aan de kook! Ik vind t apparaatje echt ideaal! Gebruik m heel vaak op een dag. Voor een theetje en de baby flesjes! Was maar 39.95€! https://shop.action.com/nl-nl/p/8720604884593/heetwaterdispenser

4 maanden geleden

Wij gebruiken die van de action voor de nachtflessen. Werkt echt goed en binnen no time een warme fles

4 maanden geleden

Reactie op Xuncolouredrainbow

Wij gebruiken die van de action voor de nachtflessen. Werkt echt goed en bi ...
En hoe maak je overdag de flessen klaar?

4 maanden geleden

Ik raad echt die van babymoov aan! Het water blijft super lang warm en je kan de gewenste temperatuur zelf instellen! Ook maakt het apparaat zichzelf schoon dus daar heb je ook geen gedoe mee! Ivm kalk en etc

4 maanden geleden

Reactie op Xoxo89

Wij hebben die van de action! Gebruiken hem altijd om flesjes mee klaar te ...
Hoe zet je deze op 40gr?

4 maanden geleden

Reactie op mamababyL

Hoe zet je deze op 40gr?
Hoe bedoel je 40 gr? Wij doen er koud water bij om t op de juiste temperatuur te krijgen.

4 maanden geleden

Reactie op Xoxo89

Hoe bedoel je 40 gr? Wij doen er koud water bij om t op de juiste temperatu ...
Ah zo ik snap het. Ik zoek er echt 1 die 40gr warm water geeft!

4 maanden geleden

Wij gebruiken deze , kan op 40 gr echt ideaal en ook ideaal om thee te maken etc

4 maanden geleden

Reactie op Dropjexx

Wij gebruiken deze , kan op 40 gr echt ideaal en ook ideaal om thee te make ...
Deze heb ik ook, ideaal!

4 maanden geleden

Ik heb de babybrezza instant warmer. Echt een super ding! 3 standen en de perfecte warmte voor de flesjes. Ik heb hem altijd aan staan op stand rood. Dat is ongeveer 40 graden geloof ik. Ik vind hem in prijs ook echt meevallen. Heb hem nu een paar weken maar wou dat ik hem eerder gekocht had. Echt een aanrader!

4 maanden geleden

Reactie op Lisjes

Ik raad echt die van babymoov aan! Het water blijft super lang warm en je k ...
Deze hebben wij ook, echt top!

4 maanden geleden

Wat ik mij afvraag is of zo’n ding veilig is (legionella) gezien het stilstaand warm water is? Bedoel het niet verwijtend/bekritiserend hoor!

4 maanden geleden

Reactie op Liese2023

Wat ik mij afvraag is of zo’n ding veilig is (legionella) gezien het stilst ...
Het stilstaande water is niet warm, het werkt als een koffie apparaat maar dan zonder koffie. Daarbij krijg je doorgaans geen legionella op deze wijze en staat het water er ook niet bijzonder lang in als t goed is.

4 maanden geleden

Reactie op Coco88

Het stilstaande water is niet warm, het werkt als een koffie apparaat maar ...
Aahh zo! Nu snap ik m🤭

4 maanden geleden

Reactie op Xoxo89

En hoe maak je overdag de flessen klaar?
Magnetron