145 Reacties

4 maanden geleden

Vandaag voor het eerst helemaal zelfstandig naar zit

4 maanden geleden

Sverre probeerde vandaag voor het eerst los te staan. Het verraste mij nogal 🤭 en hij viel natuurlijk om 🙃 En daarna toen papa thuis kwam liet hij me weer los, zo blij dat papa er is hij kijkt nergens meer naar 🤣

4 maanden geleden

Toen ik vroeg om een kusje heb ik een heerlijke lebber terug gekregen. Kleine is vandaag precies 9 maanden oud 😍

4 maanden geleden

Vandaag slaapt onze meid zelfstandig in haar vloerbed! De afgelopen maanden wilde ze alleen maar slapen tussen ons in en niet in haar ledikant. Blijkbaar is een vloerbed een goede oplossing geweest en kan ik vanaf nu weer snachts tegen mijn man aankruipen en lekker languit liggen!

4 maanden geleden

Hoorde ik het goed? Was dat een mama 😍😍😍

4 maanden geleden

Leuk topic! Ze kan overpakken als ze gaat staan. Van de box naar de loopwagen of van de bank naar de wasmand.

4 maanden geleden

Wanneer hij mama zegt🥰 En vannacht ruim 8 uurtjes doorgeslapen.

4 maanden geleden

Vandaag voor het eerst in haar handjes geklapt. Ze was zo blij dat het lukte!

4 maanden geleden

Wij zijn bezig met blokjes om een torentje te bouwen… en vandaag legde zij zomaar het blokje op 2 andere blokjes zonder dat het torentje omviel😍

4 maanden geleden

Reactie op J84

Vandaag voor het eerst in haar handjes geklapt. Ze was zo blij dat het lukt ...
Ahhh dat is zoooo leuk he!! Hier legt ze ook de link.. als we zeggen klappen in de handjes.. huppa daar gaat ze😅

4 maanden geleden

Een kusgeluidje maken als we ‘kusje?!’ zeggen!🥰 En vandaag kregen we er zo nu en dan ook nog een open-mond-met-tong-kus erbij👅

4 maanden geleden

Papa kreeg voor het eerst een kus (open mond met tong), op zn neus natuurlijk want papa heeft een baard. Ik krijg ze al een paar weken op mn kin 🤣🤭

4 maanden geleden

Wat een stoere en lieve baby's allemaal 😀!

4 maanden geleden

Gisteren voor het eerst zelfstandig gaan zitten!🥰💙

4 maanden geleden

Reactie op Frummeltje123456

Ahhh dat is zoooo leuk he!! Hier legt ze ook de link.. als we zeggen klappe ...
Ja zooo schattig! Eerst zat ze naar iedereen te zwaaien en nu is dus klappen het nieuwe ding 😅 maar vooral mooi hoe blij ze er steeds zelf mee zijn!

4 maanden geleden

Armpjes in de lucht bij 'hieperdepiep hoera!' nu papa jarig is!

4 maanden geleden

Vannacht de hele nacht voor de eerste keer doorgeslapen🎊🎊

4 maanden geleden

Van 19.30 tot 06.00!

4 maanden geleden

Reactie op kimmetje03

Yeah!

4 maanden geleden

Reactie op kimmetje03

Heerlijk! Batterijtje weer opgeladen 😀.