145 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op mam123aatje
Armpjes in de lucht bij 'hieperdepiep hoera!' nu papa jarig is!
Ahhh wat lief!!!
4 maanden geleden
Meneer komt mama dingen brengen die "aan" moeten (geluids knuffels enz staan over het algemeen uit tenzij hij ermee wil spelen) 🤭
4 maanden geleden
In het kader van alle voortuigang vieren, of het nu leuk voor ons is of niet: ze heeft sinds gisteren door dat ze frustratie kan uiten wanneer ze ergens niet bij mag, of als we iets afpakken wat ze weer heeft gevonden tijdens een kruipavontuur… jeejjjj wat een gezellige nieuwe skill 🥴
4 maanden geleden
Reactie op J84
In het kader van alle voortuigang vieren, of het nu leuk voor ons is of nie ...
Haha ja of zich hard achterover gooien uit protest. Of soms ook als spelletje op bed.
3 maanden geleden
De trap op klimmen, en dan zo trots kijken! Moet haar wel goed in de gaten blijven houden!
3 maanden geleden
9 mnd en gaat steeds vaker los staan, zelfs in de badteil vandaag 🙈 ben benieuwd wanneer hij gaat lopen.. traplopen doet tie sws al
3 maanden geleden
Ik vind het mooi om te zien hoe ons zoontje contact probeert te leggen met andere kindjes, ondanks hij een beetje verlegen is. 💙
Hij is het verder ook niet gewend om andere kindjes te zien. Ik hoop dat hij beter is in vriendjes maken als mama 😅🙈
3 maanden geleden
Al een vroeg trots momentje! Om 05.30 wakker, speentje gegeven en na een half uurtje rommelen is hij weer in slaap gevallen! Maakt me niet uit voor hoelang het gaat zijn, vind het al knap want dit lukt hem normaal nooit 😍
3 maanden geleden
Heel leuk topic dit trouwens, al die positieve en trotse berichtjes 😍