145 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op mam123aatje

Armpjes in de lucht bij 'hieperdepiep hoera!' nu papa jarig is!
Ahhh wat lief!!!

4 maanden geleden

Zwaaien naar alles en iedereen, zo lief! En sinds een aantal dagen gaat ze steeds meer naar van alles wijzen. 😍

4 maanden geleden

Meneer komt mama dingen brengen die "aan" moeten (geluids knuffels enz staan over het algemeen uit tenzij hij ermee wil spelen) 🤭

4 maanden geleden

Hier vandaag een nieuwe brabbeltje erbij. Leuk om weer andere tonen te horen!

4 maanden geleden

Kijk mama kan al bijna zitten 🥰🥰

4 maanden geleden

In het kader van alle voortuigang vieren, of het nu leuk voor ons is of niet: ze heeft sinds gisteren door dat ze frustratie kan uiten wanneer ze ergens niet bij mag, of als we iets afpakken wat ze weer heeft gevonden tijdens een kruipavontuur… jeejjjj wat een gezellige nieuwe skill 🥴

4 maanden geleden

Net negen maanden en ze stond vanmorgen even helemaal los :)

4 maanden geleden

Reactie op J84

In het kader van alle voortuigang vieren, of het nu leuk voor ons is of nie ...
Haha ja of zich hard achterover gooien uit protest. Of soms ook als spelletje op bed.

4 maanden geleden

Vandaag voor het eerst zelf de ringen van een stapeltoren een voor een gestapeld!! En heel de dag door kletsen. Zo gezellig🥰

3 maanden geleden

De trap op klimmen, en dan zo trots kijken! Moet haar wel goed in de gaten blijven houden!

3 maanden geleden

Vandaag voor het eerst mama gezegd terwijl hij me aankeek 🥹🫶

3 maanden geleden

Na de fles van 5:00 tot 9;00 geslapen. Woooh🎉

3 maanden geleden

Mijn zoontje (9,5 maand) kon al even kruipen, maar bewoog zich tot nu toe liever voort als zeehondje 🦭. Sinds gisteren heeft hij opeens besloten dat kruipen toch wel handig is en het is zoooo schattig! Ennnn.. hij heeft zijn eerste woordje gezegd 🫣

3 maanden geleden

Na 2,5 maand tijgeren is hij vandaag en gisteren gaan kruipen op handjes en voetjes! Hij gaat steeds vlotter staan aan de bank en gaan dan zelf zitten. Zo schattig! 🥺 (9,5 maand)

3 maanden geleden

9 mnd en gaat steeds vaker los staan, zelfs in de badteil vandaag 🙈 ben benieuwd wanneer hij gaat lopen.. traplopen doet tie sws al

3 maanden geleden

Ik heb vandaag de eerste echte kusjes gekregen van mijn meisje 🥰🥰

3 maanden geleden

Ik vind het mooi om te zien hoe ons zoontje contact probeert te leggen met andere kindjes, ondanks hij een beetje verlegen is. 💙 Hij is het verder ook niet gewend om andere kindjes te zien. Ik hoop dat hij beter is in vriendjes maken als mama 😅🙈

3 maanden geleden

Oke, geen baby momentje...maar een leuk momentje van de prepuber in huis: die kwam net al slaapwandelend naar me toe voor een knuffel omdat hij me miste 😜.

3 maanden geleden

Al een vroeg trots momentje! Om 05.30 wakker, speentje gegeven en na een half uurtje rommelen is hij weer in slaap gevallen! Maakt me niet uit voor hoelang het gaat zijn, vind het al knap want dit lukt hem normaal nooit 😍

3 maanden geleden

Heel leuk topic dit trouwens, al die positieve en trotse berichtjes 😍