145 Reacties

3 maanden geleden

Ik mocht al even niet in haar mond kijken, maar werd me gisteren beloond met een giechellach en zag ik het goed? Na bestuderen zijn er maar liefst 3 tanden door! Geen wonder. Nummer 4 en 5 komen ook nog door in deze reeks. Dan zitten we al op 6 tandjes 🤩🤩

3 maanden geleden

Gisteren had ik zoveel trotse momentjes! Mijn zoontje heeft zich voor het eerst zelf omhoog getrokken om te gaan staan (in bedje), is voor het eerst actief begonnen om met zijn handjes te klappen, is voor het eerst voorop de fiets geweest en hij had de grootste lol! En hij heeft kleine geitjes geaaid en dat vond hij ook zo geweldig. En gisteren lachte hij de hele dag door, zo heerlijk 🥰 ik ben zo trots op mijn lieve ventje 🩵

3 maanden geleden

Mijn lieve (niet meer zo kleine) baby die de hele vakantie alles bij elkaar gilde bij het zwembad, gisteren ontzettend hard brulde bij de opvang toen ze met water gingen spelen en de laatste tijd met geen mogelijkheid te douchen/badderen was... Spetterde net met water in bad 🥹❤️

3 maanden geleden

Na maanden van in slaap voeden in de avond en sinds 2 weken slaap trainen overdag en avond, is mijn lieve meisje deze week ‘s avonds twee keer in haar ledikantje in slaap gevallen met mama gewoon op de stoel ernaast 🥹💜 we komen er wel!!!!

3 maanden geleden

Mijn zoontje stond vandaag voor het eerst een paar seconde los. Mens, wat kan je toch trots zijn op je kind he 🥰🫠

3 maanden geleden

Hier is hij duidelijk bezig met zijn evenwicht. Hij heeft de hele dag geklommen en getest hoe ver hij op een bepaalde manier naar beneden kon hangen zonder te vallen 👌 ook met staan en op 1 been bijv. En toen papa thuis kwam verraste hij hem door 10 sec los te staan zonder hulp. Dat duurt niet lang meer voordat hij gaat lopen denk ik 🤭

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Hier is hij duidelijk bezig met zijn evenwicht. Hij heeft de hele dag geklo ...
Ken je de truc al van die 2 mandarijnen / sinaasappels? Baby’s die nog net niet los kunnen stappen kunnen dan ‘ineens’ lopen

3 maanden geleden

Reactie op Suus_momof4

Ken je de truc al van die 2 mandarijnen / sinaasappels? Baby’s die nog net ...
Dan geef je 2 mandarijnen/sinaasappels in zn hand ofso? Die van ons loopt ook bijna, maar nog net laatste stukje los niet..

3 maanden geleden

Hoe hij naar me toe komt en zegt mama mama mama🥰

3 maanden geleden

Reactie op Suus_momof4

Ken je de truc al van die 2 mandarijnen / sinaasappels? Baby’s die nog net ...
Ja ik ken m met 2 ballen. Hij trapt er nog niet in 🤭 heb het wel met wasknijpers gedaan maar dan blijft hij gewoon stil staan 🤔

3 maanden geleden

Reactie op Anoniemm01

Dan geef je 2 mandarijnen/sinaasappels in zn hand ofso? Die van ons loopt o ...
Ja klopt ! Het werkt alleen bij baby’s die er al aan toe zijn. Het is natuurlijk geen wondertrucje ofzo ;) maar het schijnt goed te werken bij baby’s die nog net niet los kunnen lopen. Geef ze in beide hand inderdaad een sinaasappel / mandarijn / tennisbal en ze stappen los …

3 maanden geleden

Voor de eerste keer zelfstandig gaan zitten vanuit de kruiphouding!😍 trotse mama. En bijjjna kruipen!

3 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Voor de eerste keer zelfstandig gaan zitten vanuit de kruiphouding!😍 trots ...
Zooo leuk! Ik wacht ook heel geduldig hierop. Of ja, niet heel geduldig, want ik wil fietsen met d'r! Graag voor de school weer begint over ruim 2 weken (geen druk hoor meisje 😜).

3 maanden geleden

Reactie op Rano Milu

Zooo leuk! Ik wacht ook heel geduldig hierop. Of ja, niet heel geduldig, wa ...
Haha huphup! Ineens doen ze het dan! Zo leuk😍

3 maanden geleden

Reactie op Suus_momof4

Ja klopt ! Het werkt alleen bij baby’s die er al aan toe zijn. Het is natuu ...
Hahah wat grappig! Kga tis proberen, heb dat alleen niet in huis🤣 had net al wel handen met iets anders vol gedaan, bleef toen heel ff staan, maar wilde als snel zitten en t in zn mond doen

3 maanden geleden

En dat is tand nummer 7 🥳 nog 1 die er doorkomt en hopelijk komt dan onze slaap terug. 6 tandjes in 2 weken zijn heftig 😅

3 maanden geleden

Reactie op 123Tessa123

En dat is tand nummer 7 🥳 nog 1 die er doorkomt en hopelijk komt dan onze ...
Wat veel! Mijn oudste dochtertje had dat ook. Het is even pittig, maar je hebt wel gelijk een hoop tandjes in een keer. Mijn zoontje had dezelfde klachten, maar dan per tand of bij geluk twee tandjes tegelijk.

3 maanden geleden

Eerste dag van het stoppen met de speen. De slaapjes overdag gingen wat moeizaam. Vanochtend was hij een uurtje verdrietig en in de middag helemaal niet geslapen (maar gelukkig wel goed te pas). En vanavond heeft hij even 5 tot 10 minuutjes gehuild en toen viel hij in slaap! Zo trots op mijn lieve manneke 🥰🥰❤️🩵🥳

3 maanden geleden

Reactie op Jool88

Eerste dag van het stoppen met de speen. De slaapjes overdag gingen wat moe ...
Wat goed!🤗 Heb je hem gewoon Cold Turkey nietmeer gegeven? Savonds gewoon even gelaten? Hier sinds 3 dagen ineens de speen nodig savonds en regelmatig overdag met het inslapen..🥲

3 maanden geleden

Reactie op Jool88

Eerste dag van het stoppen met de speen. De slaapjes overdag gingen wat moe ...
Wat goed! Hier zou ze dat niet kunnen. Oja, mama kan dat niet 😂.