145 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Wat goed!🤗 Heb je hem gewoon Cold Turkey nietmeer gegeven? Savonds gewoon ...
Ja gewoon cold turkey sinds vandaag 😊

3 maanden geleden

Reactie op Jool88

Ja gewoon cold turkey sinds vandaag 😊
Heel knap! Goed bezig😊 ik durf niet goed hihi

3 maanden geleden

Twee heftige weken in Frankrijk gehad op vakantie, maar ons meisje heeft zo verschrikkelijk veel geleerd (staan, overlopen naar dingen, van buik naar billen, kruipen)🤩😍 nu nog hopen dat ze de verwerking hiervan een keer afrond en dit niet meer al haar slaapjes verpest😂😅

3 maanden geleden

Eerste tandje is door 🎉 ik had gisteren al zo’n vermoeden. Aan het klieren en niet uit de borst willen drinken en de hele avond niet naar bed willen, jengelen en maar op zijn koel bijtring willen bijten. Vanochtend komt hij ineens vooruit op zijn buik 🎉🎉

3 maanden geleden

Vanavond was ik onze zoon naar bed brengen. In bed gelegd. Half uurtje later was hij huilen. Toen zijn slaap kamer binnen kwam stond hij voor de eerste keer in ze bed🥰🥰 . En ja heb bed staat op de laatste stand ☺️ . Wat was ik trots ondanks zijn huilen 🥳

3 maanden geleden

Hier loopt mijn dochtertje al aan de handjes.. maar ging ze altijd op dr knietjes achter heg loopwagentje.. en vandaag weer gelopen ipv op haar knietjes🥳🥳

3 maanden geleden

Deze meneer trekt zichzelf op aan de loopwagen en gaat er al voorzichtig mee stappen 😍 wat gaat dit nu hard zeg! Begin vorige maand kon hij nog niet eens zelfstandig in zitpositie komen..

3 maanden geleden

Hij deelde vandaag super goed met oma (schoonmoeder) 🥹 meestal wil hij alleen spelen maar vandaag betrok hij haar erbij door een blokje te geven. Lekker met oma gespeeld en liedjes gezongen en daarna in de auto geslapen terug naar huis (dat hij daarna niet meer in bed wilde slapen vergeten we maar gauw 🤣)

3 maanden geleden

Vandaag is ze de hele trap opgekropen, ze eet en drinkt alles met plezier en is helemaal aan het oefenen met brabbelen: mamamama💕 Ik ben gewoon zó trots op mijn meisje.

3 maanden geleden

De baby heeft gisteren besloten dat hij per direct enkel nog wilt eten wat wij eten als hij met ons aan tafel zit (naast de borstvoeding). Geen gepureerde groentehapjes meer. Maar gewoon mee eten met de rest van het gezin 🥰 wat heeft hij gisteren + vandaag toch lekker zitten smikkelen ❤️

3 maanden geleden

Mijn zoontje loopt net ineens heel de kamer door achter zijn loopwagentje 😍

3 maanden geleden

Nou nou, hij kruipt 🤣 We dachten dat hij dit zou overslaan en gelijk gaan lopen aangezien hij al cruist en met loopwagen de hele kamer door gaat. Heeft hij nou toch door dat tijgeren zonder shirt niet prettig is? 🤣

3 maanden geleden

Gisteravond niet willen slapen, dus op een gegeven momrnt maar eventjes uit bed gehaald , want dit was niks voor haar. Ging ze ineens kruipen!!😍 Zij en wij enorm trots! Daarna heeft ze als een roosje geslapen. Denk dat ze dit gewoon nog even wilde showen voor het slapen gaan haha 🥰

3 maanden geleden

Ze trok zich net ineens op aan de vaatwasser en wilde gaan staan 😱 Die zag ik ff niet aankomen haha. Maar vind het wel heel knap, trotse moeder hier 😊

3 maanden geleden

(even achterwege gelaten dat hij gisteren bij de gastouder de hele dag niet geslapen had) Hij sliep gisteren van 19.00 tot 6.00 uur vanochtend door en na een voeding nog tot 8.15 verder geslapen.

3 maanden geleden

Vandaag liet de kleine man zich ineens los en stond zeker 10 seconden zo! Mama heeft heel hard gejuicht en kreeg een trots koppie ervoor terug. Uiteraard heeft hij het niet nog een keer gedaan om het vast te leggen😆

3 maanden geleden

Hij heeft een hele gepofte aardappel naar binnen gewerkt 👀 Geen idee van wie hij de liefde voor aardappels heeft 🤣 in ieder geval niet van ons 🫣

3 maanden geleden

Eindelijk na 3 weken is de kleine man maar 1 keer wakker geworden voor de borst en had hij een schone luier nodig. De afgelopen weken bijna elk uur wel wakker geworden dus wat een verschil zeg!! Ik hoop zo erg dat dit een keer aanhoud. Het is ook afgekoeld gelukkig.

3 maanden geleden

Eerder sliep mijn zoon altijd tot 6:00/6:30, inmiddels schrik ik elke ochtend wakker om half 8 😍🤩 joehoe uitgeslapen mama!

3 maanden geleden

Nou, meneer (10 maanden) kan eindelijk tijgeren 😂 Er gaat een wereld voor hem open haha