145 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Jool88
Ja gewoon cold turkey sinds vandaag 😊
Heel knap! Goed bezig😊 ik durf niet goed hihi
3 maanden geleden
Twee heftige weken in Frankrijk gehad op vakantie, maar ons meisje heeft zo verschrikkelijk veel geleerd (staan, overlopen naar dingen, van buik naar billen, kruipen)🤩😍 nu nog hopen dat ze de verwerking hiervan een keer afrond en dit niet meer al haar slaapjes verpest😂😅
3 maanden geleden
Eerste tandje is door 🎉 ik had gisteren al zo’n vermoeden. Aan het klieren en niet uit de borst willen drinken en de hele avond niet naar bed willen, jengelen en maar op zijn koel bijtring willen bijten.
Vanochtend komt hij ineens vooruit op zijn buik 🎉🎉
3 maanden geleden
Vanavond was ik onze zoon naar bed brengen. In bed gelegd. Half uurtje later was hij huilen. Toen zijn slaap kamer binnen kwam stond hij voor de eerste keer in ze bed🥰🥰 . En ja heb bed staat op de laatste stand ☺️ . Wat was ik trots ondanks zijn huilen 🥳
3 maanden geleden
Hier loopt mijn dochtertje al aan de handjes.. maar ging ze altijd op dr knietjes achter heg loopwagentje.. en vandaag weer gelopen ipv op haar knietjes🥳🥳
3 maanden geleden
Hij deelde vandaag super goed met oma (schoonmoeder) 🥹 meestal wil hij alleen spelen maar vandaag betrok hij haar erbij door een blokje te geven. Lekker met oma gespeeld en liedjes gezongen en daarna in de auto geslapen terug naar huis (dat hij daarna niet meer in bed wilde slapen vergeten we maar gauw 🤣)
3 maanden geleden
De baby heeft gisteren besloten dat hij per direct enkel nog wilt eten wat wij eten als hij met ons aan tafel zit (naast de borstvoeding).
Geen gepureerde groentehapjes meer. Maar gewoon mee eten met de rest van het gezin 🥰 wat heeft hij gisteren + vandaag toch lekker zitten smikkelen ❤️
3 maanden geleden
Nou nou, hij kruipt 🤣
We dachten dat hij dit zou overslaan en gelijk gaan lopen aangezien hij al cruist en met loopwagen de hele kamer door gaat.
Heeft hij nou toch door dat tijgeren zonder shirt niet prettig is? 🤣
3 maanden geleden
Gisteravond niet willen slapen, dus op een gegeven momrnt maar eventjes uit bed gehaald , want dit was niks voor haar. Ging ze ineens kruipen!!😍 Zij en wij enorm trots! Daarna heeft ze als een roosje geslapen. Denk dat ze dit gewoon nog even wilde showen voor het slapen gaan haha 🥰
3 maanden geleden
Hij heeft een hele gepofte aardappel naar binnen gewerkt 👀
Geen idee van wie hij de liefde voor aardappels heeft 🤣 in ieder geval niet van ons 🫣
3 maanden geleden
Eindelijk na 3 weken is de kleine man maar 1 keer wakker geworden voor de borst en had hij een schone luier nodig.
De afgelopen weken bijna elk uur wel wakker geworden dus wat een verschil zeg!!
Ik hoop zo erg dat dit een keer aanhoud. Het is ook afgekoeld gelukkig.
3 maanden geleden
Eerder sliep mijn zoon altijd tot 6:00/6:30, inmiddels schrik ik elke ochtend wakker om half 8 😍🤩 joehoe uitgeslapen mama!