145 Reacties

3 maanden geleden

De eerste losse stapjes zijn gezet!!!! Zo trots 🥺🥺

3 maanden geleden

Ik zat dus te wachten tot de mijne van lig naar zit kon, zodat ik maandag de kinderen met de fiets naar school kon brengen ipv lopend 😜 en vanaf vandaag kan ze dat *insert vreugdedansje emoticon*!

3 maanden geleden

Gister liep ons zoontje ineens zelfstandig achter het loop karretje door de woonkamer! Hij keek zo trots! En ik ook natuurlijk 🥰

3 maanden geleden

Vandaag werd de vaatwasser gebruikt om zelfstandig aan te staan. Wat wordt de volgende??😌

3 maanden geleden

Vandaag voor het eerst de middagfles weggelaten en in plaats daarvan een schaaltje yoghurt en een maiswafel gehad. Dat ging heel goed! En na een aantal middagen achter elkaar niet te hebben geslapen, ligt hij nu ook nog eens heerlijk te slapen 🥰 ondanks dat het bijna 30 graden is op zijn kamertje.. #benwatdatbetreftweleenkeerklaarmetdezomer

3 maanden geleden

Vandaag voor het eerst zelf tot zit gekomen 🥰

3 maanden geleden

Voortaan goed rechtop zitten, zelf tot zit komen én zelf de balletjes in de spiraaltoren leggen🥹😍🤩

3 maanden geleden

Als onze dochter knijpt doen we voor hoe het wel moet...dus heel overdreven "AAAAI" en dan het handje zachtjes aaien. Jullie kennen het vast 😉. Vandaag ging ze bij grote broer van 8 die haar hoofd hij haar legde bewust zelf aaien en "aaaa" zeggen. Grote broers lieten zich al met liefde fijnknijpen door hun babyzusje, maar nu zijn ze mogelijk nog verliefder 😜.

3 maanden geleden

Sinds vandaag kan Yuna zichzelf optrekken tot staan en kan ze zelf brood eten ipv dat ik het in haar mond stop. Zo trots 🥰

3 maanden geleden

Voor het eerst achter de little dutch loopwagen gestapt (die nogal vlot gaat)! En lol dat hij had, hij bleef er bijna in 🤣. En voor het eerst van zit naar staan zonder op te trekken! Om zich vervolgens bewust te worden ervan en weer voorzichtig op z’n hurken te gaan zonder zijn handen te gebruiken🥰

3 maanden geleden

Ze kan nu klappen en dat is zó schattig! Sowieso gaan de ontwikkelingen mega snel, elke dag lijkt ze wel iets nieuws te kunnen. Gisteren deed ze zelf met een doekje kiekeboe en dat was ook zo schattig.

2 maanden geleden

Sinds zaterdag loopt hij 3 stapjes los zonder hulp 😍 Hij is flink aan het oefenen 🤭

2 maanden geleden

Nu zonet vanmorgen zelf de bank op geklommen. Schrok ervan toen ik om keek, ineens zat hij op de bank! Gelukkig al wel geoefend met achteruit de bank af en dat ging hij even later heel netjes proberen. Zo lief! 🥰

2 maanden geleden

Ik schrok me dood 😂😂😂 stond in de keuken en zag meneer opeens voorbij lopen achter z’n loopwagen.

2 maanden geleden

Meneer haalt eigenhandig de elastieken los uit de boekjes (had ik om de bladzijden gedaan zodat hij makkelijker kan bladeren) 🤭 Denk dat ik ze er maar weer uit haal. Hij is nu groot genoeg 👀

2 maanden geleden

Mijn ventje weet eindelijk hoe een rietjesbeker werkt (met 1 jaar +2 dagen) 😅 hij dronk al wel uit een munchkin beker (al dan op een hele aparte manier 🤭), maar zo opeens uit het niets kan hij het!

2 maanden geleden

Reactie op Jool88

Mijn ventje weet eindelijk hoe een rietjesbeker werkt (met 1 jaar +2 dagen) ...
HAHA die onderste foto. Maar eigenlijk 10 maanden toch. Niks geks aan 😍

2 maanden geleden

Dochter begint nu ook heel lief onze hond te aaien ❤️ Die hond heeft afgelopen tijd al veel moeten doorstaan met die klauwtjes van dr (en hij is de goedheid zelve), dus ben blij dat het de goede kant opgaat 😀

2 maanden geleden

Gisteren zat zoontje in de box, wat met een dekentje te rommelen. Ineens doet hij hem helemaal omhoog... wacht even... en heel snel naar beneden en kijkt naar ons met de grootste lach op z'n gezichtje. Wij lagen dubbel van het lachen, dus meneertje ging herhalen en herhalen. 20 minuten later had ik pijn in mijn kaken. Met verbazing en verwondering naar hem gekeken, wat een komiek. Dat zo'n klein mensje dit kan, snapt, zelf verzint. Trots!

2 maanden geleden

Finn kan nu toch echt kruipen! Zo schattig🥰 Wat kun je toch trots zijn!