145 Reacties
2 maanden geleden
Ons zoontje kan sinds gisteren ineens zelf gaan zitten en probeert zich nu ook op te trekken om te gaan staan. Alleen zijn linkervoet draait nog niet mee, die blijft een soort ondersteboven waardoor hij dus heel vreemd staat, op de bovenkant van zijn voet. Is/was dat bij jullie ook aan het begin?
2 maanden geleden
Reactie op Yagir
Ons zoontje kan sinds gisteren ineens zelf gaan zitten en probeert zich nu ...
Ja heel vaak. Komt vanzelf goed 🤭
2 maanden geleden
Kleine man hier heeft het zwaaien ontdekt hoor... naar alles en iedereen zwaaien. En blij dat hij is als je terug zwaait 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Yagir
Ons zoontje kan sinds gisteren ineens zelf gaan zitten en probeert zich nu ...
Hier was het in het begin ook zo, toen hij net ging staan stond hij vaak met dubbelgeklapte voetjes, stond als het ware op zijn enkels. Ik zette dan vaak zijn voetjes goed. Nu is er niks meer aan de hand! Ze moeten dat ook nog ontdekken en oefenen, dus komt vast helemaal goed!
2 maanden geleden
Meneer wilt al een tijdje zichzelf voeden met de lepel. Ik moet het dat op de lepel doen en hij doet het in zijn mond en geeft de lepel terug met toetje bijvoorbeeld. Hij wilt graag de regie hebben. 😂 de rest eet hij alles al gewoon met de handen (stukjes).
Ook gaat hij overal tegen aan staan. Of op het bed van zijn grote zus klimmen.
De hele dag hoor ik mama mama mama want zijn zus is nu naar school en nu moet hij ineens vaker alleen spelen, dus dan maar bij mama willen zitten de hele dag.
Ook elke avond moet mama een slaapliedje zingen en zingt hij mee voor bedtijd. 🥰
2 maanden geleden
Reactie op loesvoragen
Zong net Dikkertje dap een deelte mee🥰🥰🥰
Correctie. Een gedeelte bedoelde ik 😉
2 maanden geleden
Te schattig dit. na zwaaien, klappen in zijn handjes en kiekeboe kan hij zijn duimpje omhoog steken 😍 eerst dachten we dat het per ongeluk was. Maar de afgelopen 2/3 dagen zo vaak gedaan dat het geen toeval meer is, uiteraard met een dikke lach erbij ❤️
2 maanden geleden
Meneer is bijna 11 maanden en eerste tandje komt door 🥹
Bikkel doet net of het geen pijn doet 🤣 bijtring moet hij ook niet!
2 maanden geleden
Reactie op metalharpey
Meneer is bijna 11 maanden en eerste tandje komt door 🥹
Bikkel doet net of ...
Haha heerlijk! Van ons komt nu 3e door, maar echt ook pas sinds 10 a 10,5 maand. Lekker wat later dus. 😉 maar loopt overigens al wel, grappig he, iedereen op zn eigen tijd
2 maanden geleden
M’n dochter pakt sinds gister haar favoriete boekjes en houdt ze omhoog naar mij als teken dat ze wil lezen😭😭 en het wijzen vind ik ook zoo leuk
2 maanden geleden
Vandaag ging Finn voor het eerst zelfstandig staan/optrekken aan de bank! Hij was zelf ook zooooo trots🥹
2 maanden geleden
Wijzen, en op een loopfietsje van puky rijden en dan zelf naar ons kijken zo trots dat ze is!
2 maanden geleden
Mijn dochter zegt "ba ba ba" als ze naar de bal wilt...🥹 En dan een big smile als ze de bal vast heeft. Overrollen vind ze ook het einde
2 maanden geleden
We waren deze week op vakantie en hij heeft zoveel nieuws geleerd! Hij kan klappen, probeert telkens onze woorden na te zeggen. Toen we bij de eendjes waren, zei hij een paar keer: "kwak kwak kwak" en hij is zooooooo'n charmeurtje. Echt constant in de weer om contact te krijgen met andere mensen en ze dan te laten lachen.
2 maanden geleden
Vandaag voor het eerst een dagje echt lekker voor mezelf gehad. High tea met mijn bestie. (Kennen elkaar al vanaf de kleuter school maar hebben al een hele tijd geen girl time gehad. Mannen en/of kiddo zijn er altijd bij, maar vandaag even niet) miste mijn ventje wel hoor🙈❤️