11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de Munchkin 360 beker. Ze vond het direct heeel interessant om eerst op te kauwen en sabbelen. Al snel had ze door dat er dan ook water uit kwam! Nu drinkt ze al ruim een maand super goed water uit deze beker :)

2 jaar geleden

Ik volg even. Het kwartje is nog niet echt gevallen hier馃槄

2 jaar geleden

Die van ons gebruikt een fles met een rietje. Hebben eerst met zo'n siliconen beker met rietje. Daar kan je in knijpen en als ze dan water in hun mond krijgen beginnen ze meestal te zuigen. Nu zuigt hij sowieso aan rietjes maar het bijten hoort er ook een beetje bij.

2 jaar geleden

Reactie op RiesEF95

Wij hebben de Munchkin 360 beker. Ze vond het direct heeel interessant om e ...
Deze gebruiken wij ook nu zo een maand echt een top ding

2 jaar geleden

Reactie op RiesEF95

Hetzelfde hier!

2 jaar geleden

Wij hebben deze rietjesbeker en ik heb mijn dochter geleerd er uit te drinken door eerst haar speen in haar mond te doen waardoor ze begon te zuigen, toen de speen eruit te halen en het rietje gelijk aan haar mond te zetten. Hierdoor had ze vrijwel meteen door dat er water uit kwam als ze aan het rietje zoog.

2 jaar geleden

Ik heb verschillende bekers geprobeerd, muchkin en Hegen 360 beker begreep ze niet. Mushie drinkbeker wel, alleen kwam er teveel water uit en verslikte ze zich iedere keer. Op aanraden een avent rietjesbeker gehaald. Voor haar neergezet tijdens het eten en binnen een halfuur had ze ineens door dat ze moest zuigen. Echt een aanrader!

2 jaar geleden

Reactie op RiesEF95

Hier hetzelfde, wel eerst veel samen oefenen en nu drinkt hij zelf goed uit deze beker

2 jaar geleden

Reactie op RiesEF95

Wij ook! Hij begreep het vrijwel meteen. Ik had de eerste keer een beetje water bovenin gedaan zodat hij niet hoefde te zuigen. Daardoor snapte hij het snel.

2 jaar geleden

Update: na dit bericht dronk ze ineens zelf uit deze beker en heb van hegen (al mijn flessen) de 360 graden en daar drinkt ze ook uit馃槀馃槀馃槀 tip: vaker iets plaatsen want dat werk wonderbaarlijk 馃槀

2 jaar geleden

Kreeg nog de tip om eerst lauwwarm water te proberen uit de gewone fles waar je ook de melk uit geeft. Ben benieuwd!