23 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Joanna1988
Veel discussie, weinig seks, maar mag verder niet klagen;)
Ik moest hier best wel om lachen 🙈😂
Denk dat veel zich hier wel in herkennen
2 jaar geleden
Mijn man helpt me super goed met alles en is heel liefdevol en begrijpend. We zijn wel allebei heel moe en als 's nachts de wekker gaat om te kolven en hij me er aan herrinert dat ik moet kolven is tegenwoordig mijn reactie wel meer "fuck you" 😂 eerst ging het prima, maar nu word het voor ons beide wel steeds moeilijker om wakker te worden. Na 2 maanden fulltime kolven en nachtwekkers zijn we wel een beetje op en hebben we echt onze nachtrust nodig. Maar tussen ons gaat het wel heel goed
2 jaar geleden
Hier gaat het gelukkig ook nog altijd heel goed (eerste kindje). Als mijn man thuis is van zijn werk doet hij zoveel mogelijk. Omdat hij ook graag voor ons zoontje zorgt en mij niet het gevoel wil geven dat ik het alleen moet doen. Logisch dat ik wat "meer" doe, als hij overdag werkt. Maar wel heel lief. M'n man vind alles nog leuker als hij verwacht had, glunderd altijd als hij bij hem is, zo leuk om te zien. Eigenlijk qua relatie tussen ons nog net zo als voor de geboorte van ons zoontje, maar dan nog verliefder als ik ze samen zie. Hem/elkaar positief leren kennen op een andere manier! 🥰
Qua seks inderdaad iets minder frequent, maar niet minder leuk. 🤣 Onze nachten zijn ook goed. Eén voeding in de nacht en hij slaapt daarna weer goed door. Voldoende slaap scheelt vast ook een hoop. 🤭
Als mijn man de volgende dag moet werken, maak ik hem niet wakker 's nachts (hij wordt uit zichzelf niet wakker van babyfoon of gehuil). Dit vind ik persoonlijk niet nodig als ik de dag erna toch geen tot weinig verplichtingen heb. Als ik echt moe ben en het is weekend of hij heeft de dag erna zn vrije dag, dan maak ik hem nog wel eens wakker. En dat is dan prima. Als ik straks ook weer werk wisselen we af.
2 jaar geleden
Yep, veel discussies, korte lontjes. Weinig intimiteit (dus niet alleen seks, maar ook knuffelen ed). Man is sinds 1-11 nieuwe baan begonnen. Best lastig combineren: hij is soms onzeker over z'n werk en wilt graag vertellen en advies, hen ik gewoon niet altijd puf voor. Kleine ben ik veel mee bezig, dus ik vind t wel moeilijk om tijd voor onszelf te vinden/maken. In bed kijkt hij even tv en valt dan in slaap. Heb al vaker gezegd dat ik sat echt niet leuk vind omdat ik "ons" soms wel mis. Maar volgens hem knuffelt hij wel en ligt t aan mij😒😒
2 jaar geleden
Reactie op DaphneA
Yep, veel discussies, korte lontjes. Weinig intimiteit (dus niet alleen sek ...
Vervelend! 😔 Is er een mogelijkheid dat iemand die dichtbij je staat even op jullie kleintje kan passen? En samen even uiteten kunnen gaan o.i.d? Hoeft niet lang te zijn. Zodat je echt even tijd samen hebt en even van elkaar kunt genieten en ruimte hebt om rustig en goed te kletsen/praten. Hebben wij vorig weekend ook gedaan, heel vreemd maar ook wel even heel fijn en iets om erin te houden
2 jaar geleden
Hier gaat het echt super goed. Het helpt denk ik erg mee dat mijn vriend 16 weken vrij heeft, dus we doen echt alles samen en hebben alle tijd/geen verplichtingen. Hij is super liefdevol naar ons zoontje, ik ben verliefder op hem geworden doordat ik hem zo goede vader zie zijn ♥️ We zijn nog steeds erg lief tegen elkaar eigenlijk, haha. Wel minder seks, maar niets te klagen. En de taakverdeling is echt heel eerlijk, voor zover dat net borstvoeding gaat. Ik ben gelukkig!
2 jaar geleden
Hier gaat het ook heel goed! Ben echt trots op mijn vriend/papa van 2 dochters. We zijn een goed team. Hij doet veel meer in het huishouden dan voorheen, toont hierin veel meer initiatief dan voorheen. Hij onderneemt meer met onze oudste want zij is echt papa’s kindje 😅 We hebben af en toe wel kibbelmomenten en hij kan als hij moe is minder hebben bijv t huilen van de baby, maar dat ligt puur aan t slaapgebrek, daar is hij zich bewust van.
Hij is weer aan t werk dus er komt weer meer op mij aan nu, de nachten doen we grotendeels samen: de een de luier en de ander de fles maken. Als hij werkt geef ik de fles.
Qua intimiteit was het een poos stil, maar sinds deze week weer meer intimiteit 🥰 beviel weer erg goed!
Binnenkort als de jongste doorslaapt maar een nachtje weg boeken, nu al zin in!!!😍
2 jaar geleden
Onze kleine is nu 6 weken. Hij is betrokken en heel lief en leuk voor haar🩷 Voor intimiteit in de vorm van knuffelen komt nu meer ruimte. Qua seks wachten we nog even zodra de spiraal binnenkort geplaatst is en dan gaat zij naar haar eigen kamer. Al vind ik het wel lastig dat hij van zichzelf al niet zo knuffelig of aanrakerig is. Als er dan geen seks is voelt het soms wat afstandelijk.
We praten weer meer met elkaar. Onze valkuilen komen sterker naar voren en dat wekt irritatie en is soms zoeken.
2 jaar geleden
Reactie op EFH258
Ja hier ook! Dit is ons derde dochtertje dus we zijn ook wel heel druk met ...
Een tweede dochter bij ons. Als wij aan 1 keer per week beginnen te komen dan zal het veel zijn momenteel. Moeilijk om een moment te vinden zo met twee kinderen vind ik. 's avonds kruipen we samen in bed, maar ben ik vaak nog iets langer wakker door bv. 's Morgens staat mijn man dan weer vroeg op met onze oudste dochter. Als we 's avonds eens samen nog wakker zijn dan is het soms lastig om te kiezen voor intimiteit omdat je moe bent en weet dat het van je slaap af gaat. Verder ook soms meer irritaties dan anders, maar over het algemeen zijn we een goed team en hebben ook al tijd genomen voor een date vorige week :)
2 jaar geleden
Bij ons gaat het eigenlijk heel natuurlijk, we wisselen elkaar echt af wanneer we zien dat de ander het moeilijk heeft, geven elkaar ruimte om even tijd (en rust) voor onzelf te nemen. Ik wist al dat mijn partner heel zorgzaam is voor zijn naasten, maar hij is een nog betere vader dan ik me had kunnen wensen, het vaderschap gaat hem echt goed af. Ik vond de zwangerschap heel lastig en was toen ook echt niet mijzelf. We zijn daardoor in die 9 maanden nauwelijks intiem geweest (op knuffelen na). Na de bevalling voelde ik me vrij vlot weer een stuk beter en meer ‘de oude’, daardoor ook een stuk meer intimiteit. Ik ben nu 8 weken geleden bevallen en hebben een paar dagen geleden voor het eerst echt seks gehad, dus de vraag hoevaak per week ongeveer kan ik nog niet beantwoorden, dat komt nu pas op gang 😋. Ik ben iedergeval heel blij ❤️
2 jaar geleden
Wij zijn op het moment meer huisgenoten dan een stel. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van hem en maak me geen zorgen over onze relatie. Er is veel liefde, maar geen intimiteit. Ons zoontje slaapt vanwege reflux altijd bij een van ons in de draagdoek. In de avond zijn we moe en gaat slapen voor. Ik heb het vrij zwaar post partum, en ben niet gezellig. Hij kan hier op zijn beurt moeilijk mee om gaan. Hopelijk wordt het allemaal wat gemakkelijker.
2 jaar geleden
Reactie op Liekedd
Wij zijn op het moment meer huisgenoten dan een stel. Begrijp me niet verke ...
Nou dat heb ik dus ook. Meer huisgenoten dan een relatie. Maar ik denk dat het wel beter word, we moeten er doorheen! Dit zal vast ook een fase zijn dan niet voor de kleine, maar voor ons. Sterkte!! Als je bedenkt dat je al 9 maanden heb gebikkeld en een bevalling heb gehad. Kan je dit ook doorstaan!!