6 Reacties
2 jaar geleden
Ik draag gewoon topjes van de action en hemdjes die ik naar beneden kan trekken eigenlijk 馃槀 en dan een vest er overheen. Ik heb het constant super heet dus ik moet sowieso laagjes aan want ik ga heel snel zweten. Voedinhsbh gebruik ik alleen als het nodig is bij bepaalde kleding maar ik doe meestal gwn mn topje en hemdje omlaag en dan haal ik mn borst er uit. En je kan er een hydrofiele doek of speciale cover voordoen als je je wat meer wilt bedekken. Oefenen voor de spiegel als je dat fijn vind.
2 jaar geleden
Ik draag geen speciale borstvoedingstops, gewoon een trui of vest en een hemdje. Wel een voedingsbh. Trui omhoog, hemdje naar beneden en dan bh los om te voeden. Door de trui blijft de borst redelijk bedekt en door het hemdje zit in niet in mijn blote buik.
2 jaar geleden
Geen voedingskleding. Zonde geld.
Gewoon zo:
Ik heb geen voedingstops馃槄 ik draag een onderhempje en een trui of blousje/vest.. en de trui flip ik omhoog, onderhempjr bij de borst omlaag.. laat haar aanhappen en de trui over de rest van de borst..馃お
2 jaar geleden
Als ik het zo lees is borstvoedingkleding dus eigenlijk helemaal niet nodig en is her met 'normale' kleding blijkbaar ook nog eens makkelijker 馃槄