18 Reacties

2 weken geleden

Heel wisselend hier. De ene dag 2 uur dat is veel voor hem en de andere dag is hij na 1 uur weer wakker maar zie ik echt aan hem dat hij super moe is. Voor hem is 1.5 tot 2 uur een fijne tijd

2 weken geleden

Reactie op Emmy2002

Heel wisselend hier. De ene dag 2 uur dat is veel voor hem en de andere dag ...
Oké ja de mijne minimaal 2,5 u soms 3 zelfs.

2 weken geleden

Sinda vorige week donderdag gestopt met de.middagslaapjes. het begon een enorme strijd te worden. En ze heeft mijn gezicht gekrast en aan haar eigen haren getrokken uit frustratie. Nu slaapt ze rond 18.30 max 19 uur en valt binnen 10 minuten in slaap. Ze is van 1 oktober.

2 weken geleden

Dutjes zijn de laatste tijd echt een drama. Als hij uberhaupt slaapt is het niet langer dan een uurtje. Maar meestal wilt hij niet eens slapen. Dan blijft hij zeggen ik wil niet slapen

vorige week

Hier nog meestal 3-3,5 uur 😅 's nachts slaapt ie vervolgens ook van 19.00/19.30u tot 06.30/07.00u. Hij zal het nodig hebben 🤷🏻‍♀️

vorige week

Wij houden 1.5 aan, dan moet ik haar meestal wel wakker maken, maar anders slaapt ze savonds té moeilijk in, soms.slaapt ze korter/niet doordat ze niet in slaap kan komen, maar dan merk je aan dr dat ze nog.moe is

vorige week

Wij maken hem na 2.5 uur wakker. We hebben een echte slaapkop die graag lekker naar bed gaat.

vorige week

Hier meestal 2-2,5 u in de middag

vorige week

Mijn dochters van 4 november 2023 en slaapt nog 1.5 a 2 uur in de middag.

vorige week

Als ze slaapt, kan ze wel 2 uur slapen. Langer moet ook echt niet, want anders slaapt ze 's avonds heel moeilijk in. Maar 9 van de 10x gaat ze niet slapen 's middags 😅. Ze kan nog net niet helemaal zonder, af en toe heeft ze nog even een dutje nodig, dus ze gaat wel elke middag op bed. Ze is van 25 september '23.

vorige week

Op de opvang vaak een uurtje soms net iets langer. Thuis anderhalf tot twee uur

vorige week

Mijn dochter is ook van 16 okt 2023. Zij slaapt zeker nog 3 uur. Soms moet ik er zelfs wakker maken.

vorige week

Hier de laatste aantal weken niet meer. Hij sliep dan ook pas tegen 21:00. Eerst nog wel op de opvang een uurtje, maar nu de laatste twee keren ook niet meer... Gaat slapen om 18:30-19:00 tot de volgende ochtend rond 8:00.

vorige week

Thuis meestal nog 2 uur, opvang eerder 1 uur. Snachts nogsteeds wel slechte slaper :( wil vaak halverwege bij ons verder slapen en kalmeert pas na flesje, en vroeg wakker. Heb t helemaal verneukt bij de 2e met verkeerde slaap associaties 🫣

6 dagen geleden

Reactie op Riso

Thuis meestal nog 2 uur, opvang eerder 1 uur. Snachts nogsteeds wel slecht ...
Je bent niet de enige! Hier ook nog altijd 's nachts een flesje. Wel in eigen bed slapen, dat dan weer wel. Maar de oudste hadden we met haar 1e verjaardag van de nachtfles af. Ach ja, als ze 16 zijn hoeven we ze vast geen flesje meer te brengen 😅🤭.

6 dagen geleden

Reactie op Riso

Thuis meestal nog 2 uur, opvang eerder 1 uur. Snachts nogsteeds wel slecht ...
Hier ook nog steeds een slechte slaper. Rond 23.00 wordt hij wakker, dan krijg ik hem meestal wel snel weer in slaap. Maar dan rond 01.00 wordt hij weer wakker en komt hij altijd bij ons in bed🫠 Hij slaapt dan meestal wel in één keer door tot 07.00 of 08.00. Overdag slaapt hij nog zo'n anderhalf uur. Soms iets korter, soms iets langer, maar ik laat hem nooit veel langer liggen anders is het in de avond drama.

5 dagen geleden

Hier slaapt ze nog 2.5 uur in de middag.

4 dagen geleden

Hier een zoontje van 15 okt 2023. Slaapt 2,5 a 3 uur. Moeten hem vaak wakker maken anders slaapt hij door. Gaat in de avond 19:15-19:30 naar bed. Slaapt tot de volgende ochtend 7:00