8 Reacties

3 weken geleden

Ik zou vooral kijken voor hoelang ze dan aan t oppassen zijn en dan iets van 15€ per uur? Maar ja is wel lastig, hier vraagt de oppas van 23 jaar een tarief van 18€ per uur, maar wel voor 3 kinderen

3 weken geleden

Onze oppas van net 18 vraagt zelf 8 euro per uur voor 2 kids. (Was 7 euro toen ze 17 was). Soms liggen ze er al in, maar meestal brengt zij ze naar bed. Soms kookt ze ook en eten ze samen. Ik rond de uren altijd af naar boven en ze stuurt dan een tikkie voor dat bedrag. Oppas van 15 die we ook wel eens gehad hebben vroeg zelf 4 euro per uur.

3 weken geleden

Hier hebben we een meisje van 18, zij krijgt €20 per keer. Soms is het een uurtje, soms een hele avond. Maar we betalen haar altijd hetzelfde, zodat ze soms veel heeft en de andere keer iets minder.

3 weken geleden

Wij betalen 7 euro aan een meisje van 17 (ze vroeg zelf tussen 6-7). Ik denk dat ik nog zelfs meer zou geven als ze heel veel moet doen met 2 kinderen, bijvoorbeeld mee eten en op bed doen Meestal liggen ze al op bed als wij op date gaan, dus hoeft er amper wat gedaan te worden.

3 weken geleden

Wat ingewikkeld dat jullie hier niet gewoon iets over kunnen afspreken. Kan me voorstellen dat je dan best onzeker bent of je wel genoeg betaalt en ze wel terug willen komen. (Of juist te veel natuurlijk). Wij betalen 5€ per uur aan meisjes van 15/17 jaar oud. 1 dochterje van 2 jaar oud. Als ze samen komen zou ik 10-15€ per uur geven denk ik. Ze zijn ook net iets ouder

3 weken geleden

Wij betalen de oppas €5,50 per uur, we hebben de zoon van mijn collega van 18 en zijn vriendin van 17. Meestal komt 1 van de 2, als ze samen komen betalen we €10,- per uur. Het is ongeacht het aantal uur dat ze komen en niet afhankelijk van wel of niet in bed leggen. De ene keer ligt hij al in bed en hoeven ze dus niet zo veel te doen, de andere keer leggen ze hem wel zelf in bed. Wij hebben 1 zoontje van 2. Dit biedt zowel ons als de oppas nog ruimte om te groeien in 'salaris' als zij ouder worden of als Mats ooit een broertje of zusje krijgt.

3 weken geleden

Wij betalen 10 euro per uur, meid van 20.

2 weken geleden

Onze oppas van 17 jaar krijgt 5 euro per uur. Overdag en in de avond. Ze past al 2 jaar op ons zoontje en we zijn erg blij met haar